جزییات مربوط به تبلت Galaxy Tab Pro 8.4 سامسونگ به بیرون درز کرد

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، سامسونگ در سال 2014 تمرکز ویژه‌ای بر روی بازار تبلت خواهد داشت و چندین تبلت در شاخه‌های مختلف را روانه بازار خواهد کرد. براساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، سامسونگ قصد دارد تا علاوه بر تبلت 12.2 اینچی در سری Galaxy Tab Pro، یک تبلت 8.4 اینچی را نیز عرضه کند.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که روز گذشته از کمیسیون تجارت فدرال به بیرون درز کرده، سامسونگ یک تبلت 8.4 اینچی با نام Galaxy Tab Pro را روانه بازار خواهد کرد. پیش از این شایعه شده بود که این تبلت با صفحه نمایش 8.9 اینچی همراه خواهد بود، اما سامسونگ در راستای بهبود قابلیت حمل آسان این تبلت، ترجیح داده تا از یک صفحه نمایش 8.4 اینچی در آن بهره ببرد.

تبلت 8.4 اینچی Galaxy Tab Pro با نام مدل SM-T320 شناخته می‌شود و با وجود اینکه هنوز مشخصات دقیق فنی آن فاش نشده اما گفته می‌شود که از رزولوشن 1080p یا 1920 در 1080 پیکسل پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به Galaxy Tab Pro 8.4 می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای که احتمالا از نکسوس 7 جدید یا شاید هم آیپد مینی قوی‌تر است، اشاره کرد.

شاید این تبلت به همراه گلکسی تب پرو 12.2 اینچی در نمایشگاه CES رونمایی شود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ با ارایه تبلت‌های جدید قادر به تصاحب بازار تبلت و پیشی‌ گرفتن از آیپد اپل خواهد بود یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات