ARM شرکت نورپردازی بازی Geometrics را تصاحب کرد

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت نورپردازی بازی Geometrics که تکنولوژی آن در بازی‌هایی چون Need for Speed Rivals و EVE مورد استفاده قرار گرفته، توسط غول سازنده ریزپردازنده، ARM خریداری شد.
تبلیغات

کمپانی بریتانیایی Geometrics، که سازنده یک نرم‌افزار قدرتمند نورپردازی برای بازی‌های ویدیویی است، توسط شرکت ARM تصاحب شده است. راهکار نورپردازی Geometrics را می‌توان در بازی‌هایی چون Need for Speed Rivals و بازی آنلاین EVE مشاهده کرد. این کمپانی حالا به طور کامل توسط ARM خریداری شده است.

پیت هاتن، مدیر بخش پردازش رسانه‌ای ARM در این باره گفت:

تکنولوژی‌های خلاقانه‌ای که توسط Geometrics توسعه یافته‌اند، هم‌اکنون تجربه بازی در کنسول‌ها را متحول کرده است و آنها به زودی قرار است که این فناوری گرافیکی که به تصاویر جلوه بصری نزدیک به واقعیت می‌دهند را به دنیای موبایل بیاورند... ترکیب فناوری‌های خلاقانه Geometrics با قابلیت‌های گرافیکی ARM و سهم این شرکت از بازار پردازنده‌های موبایل می‌تواند تجربه کاربری بهتری را در آینده نصیب کاربران کند.

کمپانی Geometrics که در کمبریج واقع شده است، توسط پروفسور آنتونی لیزنبی، دکتر مایکل هابسون، دکتر جوان لیزنبی، پروفسور آلین راک‌وود و پروفسور دیوید هستنز شکل گرفت. مدیر عامل این شرکت، گری لویس پیش‌تر در شرکت Take Two فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت مدیره نیز کریس دیرینگ، رئیس سابق بخش اروپایی سونی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات