نوکیا از طرح تعویض مجانی گلکسی اس 4 سوخته با تلفن لومیا خبر داد!

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته یکی از مشتریان سامسونگ که تلفن گلکسی اس 4 او به دلیل مشکلات باتری، آتش گرفته بود، برای تعویض محصول خود به خدمات سامسونگ مراجعه کرد و این شرکت از اون خواسته بود، تا ساکت بماند و موضوع را رسانه‌ای نکند. حال نوکیا از این فضا استفاده نموده و اعلام کرده اگر گلکسی اس 4 شما هم سوخته است، آن را برایتان بصورت مجانی با یک تلفن لومیا تعویض می‌کند.
تبلیغات

شخصی که تلفن گلکسی اس 4 او سوخته بود، یک ویدیو را از تلفن سوخته خود در یوتیوب قرار داد و سامسونگ نیز از او خواسته بود اگر تمایل دارد تا تلفن او تعویض شود، ابتدا باید ویدیو را از یوتیوب حذف نماید. شاید اگر سامسونگ چنین خواسته‌ای را از کاربر نداشت کمپین جدید نوکیا نیز شکل نمی‌گرفت. حال نوکیا از این فرصت استفاده نموده و با یک تیر دو نشان می‌زند، هم تصویر بدی از سامسونگ می‌سازد و این موضوع را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و هم خود را مطرح می‌کند.

در نهایت تعداد افرادی که گلکسی اس 4 آن‌ها به دلیل مشکلات باتری، آتش می‌گیرد زیاد نیست و نوکیا نیز هزینه زیادی بابت تعویض گوشی‌ها آن‌ها متحمل نخواهد شد و چه بسا بسیاری از کاربران این تلفن ترجیح می‌دهند، تلفن آن‌ها با یک گلکسی اس 4 دیگر تعویض شود تا یک تلفن لومیا. اما فرصت طلبی نوکیا در این زمینه، جالب است.

نوکیا در این باره گفته است: «ما یک تلفن لومیا برای این شخص ارسال کرده‌ایم تا تجربه کند که خدمات به مشتری باید چطور باشد!»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات