آیپد بعدی، ضخامت کم و ظاهر زیبا را از آیپد مینی به ارث می‌برد

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
نسل بعدی آیپد از لحاظ ظاهر، به احتمال زیاد نسخه بزرگ‌تر شده آیپد مینی خواهد بود. اپل در نسل بعدی آیپد از پنل لمسی استفاده شده در آیپد مینی استفاده کرده است که این موضوع به کاهش وزن و ضخامت این تبلت انجامیده است.
تبلیغات

نسل بعدی آیپد اکنون در مرحله تولید انبوه قرار دارد و وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل در نسل جدید این تبلت، از فناوری پنل لمسی استفاده شده در آیپد مینی در این تبلت استفاده کرده است. استفاده از این فناوری باعث خواهد شد تا آیپد بعدی، نازک‌‌تر و سبک‌تر از قبل شود و حاشیه دور صفحه نمایش آن نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

آیپد 4 و قبل از آن آیپد 3، در مقایسه با آیپد 2 هم سنگین‌تر بودند و هم ضخیم‌تر و دلیل این موضوع استفاده از صفحه نمایش رتینا در این دو تبت بود. حال که اپل تصمیم گرفته تا فناوری ساخت آیپد مینی را در آیپد 5 نیز بکار گیرد، قطعا شاهد تبلتی نازک، سبک و با حاشیه صفحه نمایش کم‌تر نسبت به نسل‌های قبلی خواهیم بود.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت آیپد 5 نیز مشابه قیمت آیپد 4 باشد که مهرماه سال گذشته معرفی و عرضه شد. بر طبق گزارشات متعدد، اپل قصد دارد نسل جدید آیپد با طراحی متفاوت را اواسط شهریورماه امسال معرفی نماید. همچنین گفته می‌شود که طول عمر باتری این تبلت، بیشتر از طول عمر باتری‌های نسل قبل این کمپانی است.

نظر شما در مورد آیپد بعدی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات