نکسوس 5 توسط موتورولا در سه ماهه چهارم 2013 عرضه می‌شود

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
نکسوس 1 توسط اچ‌تی‌سی، نکسوس 2 و 3 توسط سامسونگ، نکسوس 4 توسط ال جی و حالا این پرسش در ذهن همه نقش بسته که نکسوس پنجم را چه کمپانی تولید خواهد کرد؟ ظاهرا پاسخ موتورولا است. گوگل در سال 2011 تجارت موبایل موتورولا را خرید، اما همواره سعی کرد طوری برخورد کند که دیگر شرکای سخت افزاری اندروید، از این بابت ناراحت نشوند؛ حال به نظر می‌رسد، گوگل قصد دارد از توان سخت افزاری تحت کنترل خود برای تولید نکسوس بعدی بهره ببرد.
تبلیغات

چندین ماه پیش از عرضه Moto X اطلاعات کامل پیرامون آن به بیرون درز کرد و حتی عکس و ویدیو آن نیز به دست خبرسازان افتاد. حال شایعات پیرامون نکسوس 5 قوت گرفته‌اند. تریلو ویمبرلی که پیشتر در وب سایت AndroidandMe فعال بود، این شایعات را پخش نموده و در آنها اعلام کرده که موتورولا تولید کننده نکسوس بعدی خواهد بود.

او همواره اطلاعات دقیقی را حداقل در مورد کمپانی موتورولا منتشر نموده و به همین دلیل بسیاری بر این باورند که اطلاعات اخیر او در مورد نکسوس 5 واقعیت خواهند داشت. او زمان عرضه نکسوس 5 موتورولا را سه ماهه چهارم سال جاری اعلام کرده است.

ویمبرلی در مورد مشخصات فنی نکسوس 5 صحبتی به میان نیاورده است، اما برخی بر این باورند که نکسوس 5 از نظر طراحی احتمالا از Moto X الهام خواهد گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا موتورولا قادر به تولید انبوه نکسوس 5 خواهد بود؟ آیا محصول این کمپانی از سه کمپانی تولید کننده نکسوس‌های قبلی بهتر خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات