یاهو یکی از مدیران اجرایی سابق گوگل را برای هدایت Flicker به خدمت گرفت

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برناردو هرناندز مدیر ارشد گوگل، امروز در حساب توییترش اعلام کرد که قرار است گوگل را ترک نموده و در یاهو شروع به کار کند. او قرار است هدایت سرویس به اشتراک گذاری تصاویر فلیکر را بر عهده بگیرد.
تبلیغات

از جمله پروژه‌های موفق هرناندز که یکی از شخصیت‌های محبوب مریسا میر در دوران کار در گوگل هم بوده، سرویس Zagat است که برای بررسی و رتبه بندی نتایج جستجوهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گزارش AllThings D، وی چندین هفته است که بدون هیچ عنوان شغلی خاصی مشغول کار در یاهو است.

یاهو از اوایل امسال شروع به ایجاد تغییراتی بنیادین در فلیکر کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به رابط کاربری کاملا جدید و باز طراحی شده، بهبود کارایی کلی وب سایت و اختصاص 1 ترابایت فضای رایگان به هر کاربر اشاره کرد. برِت وین، مدیر سابق فلیکر هم که مسئولیت کامل تغییرات اخیر را بر عهده داشته، از یاهو جدا شده است.البته این موضوع قدری عجیب بوده و با برنامه‌های بلند مدت میر برای تضمین موفقیت یاهو در سال‌های آتی و نقش پررنگ وِین در تغییرات اخیر شرکت، تا حدودی در تضاد است.

هرناندز اولین ارشد گوگل نیست که به تیم میر پیوسته و پیش از او هم افرادی چون دایلن کیسی و هنریک دی کاسترو هم گوگل را به مقصد فضاپیمای ایده‌های بلند پروازانه‌ی مریسا میر ترک کرده بودند. حال باید منتظر ماند و دید که جذب نیروهای خبره، هزینه‌های بالای خرید کمپانی‌های مختلف و ولخرجی‌های مریسا میر برای تشویق کارمندان شرکت، در نهایت موجب رشد و ارتقاء یاهو خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات