گلکسی نوت 3 به همراه ساعت هوشمند سامسونگ، 13 شهریور ماه معرفی می‌شوند

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش غیر رسمی، ساعت هوشمند سامسونگ به همراه نسل سوم فبلت گلکسی نوت 3 در 4 سپتامبر یا 13 شهریور ماه معرفی خواهد شد. این تاریخ چند روز پیش از شروع نمایشگاه IFA 2013 برلین است. سامسونگ در سال‌های گذشته نیز در همین فاصله زمانی نسل اول و دوم گلکسی نوت را معرفی نمود.
تبلیغات

گفته می‌شود گلکسی نوت 3 در دو نسخه و با پردازنده‌‌های Snapdragon 800 و Exynos 5 Octa در بازارهای مختلف جهان عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی منتسب به این تلفن می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال، صفحه نمایش 5.7 اینچ با رزولوشن 1080p و بهبودهای نرم افزاری برای پشتیبانی بهتر از قلم S-Pen اشاره کرد.

اما براساس گزارش رسانه آسیایی Asia Economy، سامسونگ علاوه بر گلکسی نوت 3 از محصول جدید پوشیدنی خود پرده بر خواهد داشت. گفته می‌شود مراحل طراحی و ساخت ساعت هوشمند سامسونگ به پایان رسیده و آنها قصد ورود به بازار ابزارهای پوشیدنی کنند، بازایی که اپل، مایکروسافت، گوگل و سونی نیز برای رقابت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

ساعت هوشمند سامسونگ قرار است با نام Samsung Gear عرضه شود. این ساعت هوشمند احتمالا به نرم افزار S Health سامسونگ نیز متصل خواهد شد و علاوه بر آن با بخش‌های دیگر تلفن همچون تماس‌های برقرار شده یا پیامک‌های دریافتی نیز ارتباط برقرار می‌کند. اما بدون شک بخش مهمی از این ابزار به مسائل مرتبط با تناسب اندام اختصاص داده خواهد شد که در آن میزان کالری سوخته شده، مسافت طی شده و غیره محاسبه می‌شود.

شما از ساعت هوشمند و نسخه جدید گلکسی نوت سامسونگ، چه انتظاراتی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات