تماشا کنید: دو تبلیغ‌ تلویزیونی رسمی از موتو ایکس

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امروز دو تبلیغ از موتو ایکس منتشر کرد که البته به جای تمرکز بر روی ویژگی‌های کلیدی این اسمارت‌فون، به امکاناتی مانند دوربین اشاره کرده است. در این دو تبلیغ گوگل بر روی ویژگی‌های دستیار صوتی همیشه آماده و آماده‌شدن سریع دوربین برای عکسبرداری توجه کرده است. امکاناتی که به نظر بعضی کارشناسان آنچنان مهم نیستند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید برای اولین تبلیغ، نمایش ویژگی‌های منحصربفرد و متمایز موتو ایکس، ایده‌ فوق‌العاده‌تری محسوب بشود. یا مثلاً نمایش ‌موتو ایکس‌های رنگارنگ که با محیط هم‌خوانی دارند. ولی گوگل اینکار را نکرده است. به جای آن، در ویدئوی‌های خود بر روی دستیار صوتی همیشه آماده موتو ایکس و آماده‌سازی سریع آن برای عکسبرداری تمرکز کرده است.

در ویدئوی اول، مردی که در رختخواب خوابیده است، از موتو ایکس می‌خواهد او را ۲۰ دقیقه دیگر بیدار کرده و به او برای خرید قهوه‌های بیشتر یادآوری نماید. دستیار صوتی موتو ایکس هم که صدایی شبیه به سیری دارد، با پیروی از دستورات وی، تنظیمات لازم را انجام می‌دهد. این ویدئو را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

اما ویدئوی دوم که درباره دوربین موتو ایکس است. با توجه به رونمایی از لومیا ۱۰۲۰ نوکیا، شاید صحبت کردن درباره دوربین تلفن‌همراه زیاد جذاب نباشد. البته دروبین موتو ایکس، شباهت‌هایی به دوربین لومیا ۱۰۲۰ نیز دارد. در این ویدئو که یک مهمانی خانوادگی را به تصویر کشیده، بانویی که موتو ایکس دارد با تکان‌دادن اسمارت‌فون خود، دوربین آن را فعال کرده و عکس‌ می‌گیرد. گوگل در این ویدئو تلاش می‌کند شما را متقاعد که با دوربین موتو ایکس، عکس‌های خراب‌شده کمتری خواهید داشت. این شما و این ویدئوی دوم.

نظر شما درباره اولین تبلیغات رسمی موتو ایکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات