Squito: دوربینی پرتاب شدنی برای سرگرمی و نجات انسان‌ها از خطر

سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
چند سال پیش دوربین توپی شکلی به بازار آمد که وقتی به سمت بالا پرتاب می‌شد عکس‌های پانوراما و 360 درجه‌ی جالبی ثبت می‌کرد و می‌توانستید با کمی خلاقیت، تصاویر منحصر به‌فردی ثبت کنید؛ البته اگر یادتان نمی‌رفت که موقع پایین آمدن بگیریدش! اسکویتو هم ازطرح مشابهی برخوردار است، اما قابلیت‌های بسیار بیشتری دارد که در ادامه به معرفی‌شان خواهیم پرداخت.
تبلیغات

آقای استیو هالینگر، مخترع این وسیله‌ی استثنایی است. او علاقه زیادی دارد که با همکاری تولید کنندگان دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، نمونه‌های تجاری محصول خود را ساخته و روانه بازار کند.اسکویتو که وسیله‌ای کره شکل و مجهز به یک دوربین است، می‌تواند تصاویر پانورامای بسیار زیبایی خلق کند، در هنگام فیلمبرداری سوژه‌ی مورد نظر را تعقیب کرده و لرزش‌های دوربین را به طور کل حذف کند، به ثبت تصاویر فروسرخ پرداخته و نتایج را به صورت بی‌سیم مخابره کند، از بالا به نقشه برداری سه بعدی پرداخته و حتی قادر است که تصاویر حساس به گرما هم ثبت کند.  برای شرایط سخت و محیط‌های تاریک هم می‌توان از لامپ‌های LED قرار گرفته بر روی بدنه‌‌ی آن کمک بگیرید.

بنابراین در هنگام وقوع حوادث و مخاطرات طبیعی، می‌تواند باعث نجات جان افراد زیادی شود یا صرفا برای سرگرمی و خلق فیلم‌های خلاقانه مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات