تصویر و اطلاعات تازه از اپتیموس جی 2 ال جی

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مشخصات فنی نسل بعدی Optimus G ال‌جی منتشر نشده است، اما این کمپانی کره‌ای رسما تایید نموده که در رویداد 7 آگوست یا 16 مردادماه از Optimus G2 پرده بر خواهد داشت. این رویداد در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. ال جی امروز دعوت نامه رسمی خود را به رسانه‌های مختلف ارسال نموده و علاوه بر آن تصاویر جدید از این تلفن نیز به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

طی هفته‌های اخیر تصاویر بسیاری از نسل بعدی اپتیموس جی ال‌جی به بیرون درز کرد. در تصویر پایین می‌توانید قسمت پشت و جلوی Optimus G2 را مشاهده کنید. براساس شایعات اخیر این تلفن فاقد دکمه فیزیکی و حتی دکمه‌های لمسی پایین صفحه است و از همان دکمه‌های لمسی پیش فرض اندروید  بهره می‌برد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ال جی دکمه مربوط به کم و زیاد کردن حجم صدا را در زیر دوربین پشت قرار داده است.

lgbigleakschina-580x427

در تصویر بعدی که به تازگی توسط تک‌تستیک منتشر شده، طراحی تلفن به شکل واضح تری قابل مشاهده است و علاوه بر آن می‌توان متوجه باریکی تلفن شد.

Schermafbeelding-2013-07-08-om-00-1.48

تلفن Optimus G2 تمام تلاش ال جی برای مقابله با One اچ‌تی‌سی و گلکسی اس 4 سامسونگ است. مطمئن هستیم که این تلفن مجهز به پردازنده Snapdragon 800 کوالکام خواهد بود. همچنین اطلاعات دقیقی بدست آمده که نشان می‌دهند، ال جی از یک صفحه نمایش با حاشیه بسیار باریک در G2 استفاده خواهد کرد. تا اینجای کار شایعات به وارد زیر اشاره دارند:

  • صفحه نمایش 5 یا 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p
  • پردازنده: Snapdragon 800 با 4 هسته و فرکانس 2.3 گیگاهرتز
  • حافظه رم: 2 یا 3 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل به همراه فلش LED
  • اندروید 4.2.2 به همراه رابط کاربری LG UI
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات