ساعت هوشمند جدید سونی با پشتیبانی از NFC و قابلیت ضد آب، از راه می‌رسد

یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طورکه پیش‌تر در زومیت خواندید، سونی مدت‌ها است که ساعت هوشمند تولید می‌کند، این کمپانی ژاپنی حتی اخیراً رابط نرم‌افزاری ساعت‌های هوشمند خود را به روز کرد تا به ابزاری کارآمدتر بدل شود. حال امروز شایعه شده که سونی قصد دارد در نمایشگاه Asia Expo 2013 که در شانگهای برگزار می‌شود از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود پرده بردارد.
تبلیغات

چندی پیش سی‌نت برای اولین بار شایعه سری جدید ساعت‌های هوشمند سونی را مطرح کرد و اعلام کرد که ساعت‌های هوشمند جدید سونی با صفحه‌نمایش بزرگتر و رابط کاربری جدید عرضه خواهند شد. سی‌نت در گزارش خود به این موضوع نیز اشاره کرده که در رابط کاربری جدید سونی آیکون‌ها بزرگتر شده‌اند تا لمس آن‌ها ازطریق صفحه‌نمایش لمسی خازنی ساده‌تر شود.

نکته جالب دیگری که در گزارش سی‌نت آمده، ضد آب بودن ساعت هوشمند سونی است. بدین‌ترتیب به‌راحتی از آن می‌توان در استخر یا در زیر باران نیز استفاده نمود.

گفته شده که ساعت هوشمند سونی از NFC پشتیبانی می‌کند تا به‌سادگی و با لمس یک دکمه با ابزارهای دیگر جفت شود. البته پشتیبانی از NFC دور از ذهن نیست چراکه بسیاری از تلفن‌های هوشمند امروزی از آن پشتیبانی می‌کنند و ازآنجاکه بخش بسیار مهمی از کارایی ساعت‌های هوشمند به تلفن هوشمند وابسته است، پس اضافه شدن چنین قابلیتی مهم و ارزشمند است. از طرفی اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهد سونی قصد دارد تا NFC را به دیگر محصولات خود مانند تلویزیون‌های هوشمند یا پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای نیز اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات