تبلت نوکیا در حال آزمایش تحت اپراتور AT&T آمریکا است

یک‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
بنابر گزارش‌ها، نوکیا در حال انجام سلسله آزمایشات نهایی خود بر روی محصول جدیدش که تبلتی جدید است، می‌باشد. گزارش‌ها تاکید می‌کنند که نوکیا قصد دارد احتمالا این تبلت را در اواخر تابستان امسال به بازار عرضه کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از ظاهر شدن یکباره تبلت نوکیا در تبلیغ تلویزیونی آدیداس، شایعاتی نیز به وجود آمدند مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد یک تبلت را به خانواده محصولات خود اضافه کند.حال گزارشات موثق تایید می‌کنند که این محصول جدید در حال انجام آزمایشات مکرر تحت اپراتور معروف آمریکایی، AT&T است.

نوکیا هیچ وقت علاقه خود به تبلت و بازار گسترده آن را مخفی نکرده است و در نهایت، تمام سعی و کوشش خود را به خدمت گرفته تا یک تبلت 10 اینچی مبتنی بر ویندوز RT مایکروسافت را به بازار عرضه نماید.

احتمالا نوکیا قرار است در خلال کنفرانس EOS 2013 این تبلت جدید را معرفی نماید؛ هر چند که شاید هم این کار رادر یک کنفرانس اختصاصی انجام دهد.

شایعاتی نیز وجود دارند که نوکیا قرار است علاوه بر تبلت، یک تلفن هوشمند با دوربین 41 مگاپیکسلی و مشخصات فوق‌العاده را معرفی نماید؛ تلفنی که قرار است به رقابت با بزرگان این عرصه یعنی iPhone 5، Galaxy S 4 و HTC One بپردازد.

آن‌چه که مسلم است این است که جولای، ماه بسیار پرکاری برای این شرکت فنلاندی است و به نوعی قرار است تا در این ماه، نوکیا رسما ورود خود به دنیای تبلت‌ها را اعلام نماید.

نظر شما در مورد این تبلت نوکیا چیست؟ در زمانی که دیگر رقیب این کمپانی یعنی HTC، همانطور که در زومیت خواندید، از تولید تبلت مبتنی بر ویندوز RT، به دلیل نبود بازار مناسب منصرف شد، آیا این کار نوکیا عاقلانه است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات