ایسوس از Zenbook Infinity با ضخامت 15.5 میلی‌متر و شیشه گوریلا گلس 3 پرده برداری کرد

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس قصد دارد اولترابوک جدید خود را با نام Zenbook Infinity در نمایشگاه Computex 2013 رونمایی کند. زن‌بوک جدید، باریک‌تر و سبک‌تر شده و بنا به ادعای ایسوس، ظاهر جذاب تری نیز به خود گرفته است. نسل جدید اولترابوک‌های ایسوس نزدیک به 14 درصد باریک‌تر از Zenbookهای قبلی شده است و روی صفحه‌نمایش لمسی و صفحه‌کلید آن‌ها نیز شیشه محافظ گوریلا گلس 3 کشیده شده است.
تبلیغات

شیشه محافظ گوریلا گلس 3 در حاشیه دور صفحه‌کلید این اولترابوک نیز کشیده شده است. ایسوس و شرکت کورنیگ –تولیدکننده شیشه‌های گوریلا گلس- ادعا کرده‌اند، تقریباً غیر ممکن است که روی سطح این اولترابوک خط و خش بیفتد. چون نسل سوم گوریلا گلس درمقابل خط و خش فوق‌العاده مقاوم عمل می‌کند.

اولترابوک زن‌بوک اینفینیتی مجهز به پردازنده نسل جدید اینتل، Haswell است که بازده بالاتر و مصرف انرژی به مراتب پایین‌تری نسبت به نسل فعلی پردازنده‌های این شرکت (Ivy Bridge) ارائه می‌کند.

احتمالاً ایسوس از یک صفحه‌نمایش لمسی با رزولوشن بالا نیز در این اولترابوک بهره خواهد برد. احتمالاً صفحه‌نمایش این نوت‌بوک در حد رتینا مک بوک بوک باشد. این روزها خبرهای مختلفی از تولیدکنندگانی همچون سامسونگ و توشیبا به گوش می‌رسد که قصد معرفی نوت بوک با رزولوشن بالاتر از 2880 در 1620 پیکسل را دارند. هرچند رزولوشن صفحه‌نمایش Zenbook Infinity مشخص نیست، اما سایز آن 13.3 اینچ گزارش شده است.

اما اگر صفحه‌نمایش این اولترابوک دارای رزولوشن بالا باشد نیاز به یک پردازنده گرافیکی قوی نیز برای آن احساس می‌شود. البته اینتل به همراه پردازنده‌های Haswell از نسل جدید GPUهای خود نیز پرده‌برداری کرد که نسبت به قبل به میزان قابل ملاحظه‌ای قوی‌تر شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات