گلکسی اس 4 مینی با صفحه نمایش 4.3 اینچ و مشخصات سخت افزاری متوسط وارد بازار خواهد شد

شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
تصاویر تازه‌ای به بیرون درز کرده که نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد همچون روال گذشته یک نسخه ضعیف‌تر و کوچک‌تر از گلکسی اس 4 را با نام Galaxy S4 Mini وارد بازار کند. سامسونگ چند ماه پس از عرضه گلکسی اس 3، تلفن گلکسی اس 3 مینی را معرفی کرده بود. براساس تصویری که توسط سم-موبایل منتشر شده، شکل و شمایل گلکسی اس 4 مینی کاملا شبیه به خود گلکسی اس 4 است و تنها ابعاد آن کوچک‌تر شده است.
تبلیغات

شماره مدل گلکسی اس 4 مینی GT-I9190 اعلام شده، اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 3 مینی با نام مدل GT-I8190 عرضه شد. براساس گزارش سم-موبایل گلکسی اس 4 مینی به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی تجهیز شده است که درست هم اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 2 است. اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 4 سامسونگ با صفحه نمایش 5 اینچ و گلکسی اس 3 مینی با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی شدند.

گلکسی اس 4 مینی همچنین دارای اندروید 4.2 با رابط کاربری تاچ ویز و صفحه نمایش Super AMOLED با تراکم 256 پیکسل در اینچ است که در مقایسه با تراکم 441 پیکسل در اینچ گلکسی اس 4 از تراکم و متقابلا رزولوشن به مراتب پایین‌تری بهره می‌برد.

در مورد پردازنده گلکسی اس 4 مینی گزارش شده که این تلفن از یک سیستم-روی-یک-چیپ 2 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات