گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش 5.9 اینچ امسال وارد بازار می‌شود

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
تنها یک هفته تا معرفی نسل چهارم گلکسی اس سامسونگ زمان باقی مانده که رسانه کره‌ای از نسل سوم فبلت گلکسی نوت با صفحه نمایش 5.9 اینچ خبر داده است.
تبلیغات

پیش از این شایعات به صفحه نمایش 4.99 اینچ فول‌اچ‌دی برای گلکسی اس 4 اشاره داشتند و حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد باز هم صفحه نمایش فبلت گلکسی نوت را بزرگ‌تر کند و آن را از 5.5. اینچ در نوت 2 به 5.9 اینچ در نوت 3 برساند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 3 مجهز به صفحه نمایش 4.8 اینچ و گلکسی نوت 2 نیز از یک صفحه نمایش 5.5 اینچ بهره می‌برد و حالا شایعات به یک صفحه نمایش نزدیک به 5 اینچ برای گلکسی اس 4 و یک صفحه نمایش نزدیک به 6 اینچ برای گلکسی نوت 3 اشاره دارند.

در تازه‌ترین گزارش منتشر شده توسط Korea Times، فبلت گلکسی نوت 3 به یک صفحه نمایش 5.9 اینچ از نوع OLED تجهیز خواهد شد که احتمالا دارای رزولوشن فول اچ‌دی یا 1080p است. در ادامه این گزارش آمده که پردازنده این فبلت نیز همان 8 هسته‌ای پرحاشیه سامسونگ یعنی Exynos 5 Octa خواهد بود.

صفحه نمایش این تلفن همچون گلکسی اس 4 سامسونگ انعطاف پذیر نیست و به نظر می‌رسد امسال شاهد محصول با صفحه نمایش منحنی شکل نخواهیم بود.

گلکسی نوت 3 همچون دو نسل قبلی از قلم دیجیتال S-Pen به همراه چندین قابلیت جدید سازگار با این فناوری پشتیبانی خواهد کرد و انتظار می‌رود این تلفن در نیمه دوم سال جاری وارد بازار شود.

اگر این شایعه صحیح باشد، تلفن با صفحه نمایش 6 اینچی را کاربردی می‌دانید؟ به نظر شما صفحه نمایش تلفن همراه حداکثر باید چه سایزی داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات