گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود

پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
هنوز دقیقاً مشخص نیست که پرچم‌دار جدید سامسونگ که تا چند روز دیگر در کنفرانس اختصاصی از آن رونمایی می‌شود، مجهز به چه پردازنده‌ای خواهد بود. اما در گزارش تازه‌ای که توسط تایپه-تایمز منتشر گردیده اعلام شده که گلکسی اس 4 برای بازار امریکا با تراشه Snapdragon 600 و برای دیگر کشورهایی که فاقد شبکه LTE هستند با تراشه Exynos 5 Octa عرضه می‌شود.
تبلیغات

چندی پیش شایع شده بود که سامسونگ به دلیل مشکلات مربوط به داغ شدن تراشه Exyons 5 Octa قادر به استفاده از آن در گلکسی اس 4 نیست، البته دو روز پیش شرکت ARM یک تبلت آزمایشی را با این پردازنده به نمایش گذاشت که ظاهر عملکرد مناسبی نیز داشت. امروز اما یک رسانه تایوانی گزارش کرده که سامسونگ پرچم‌دار امسال خود را با هر دو پردازنده کوالکام و اگزینوس خود سامسونگ وارد بازارهای مختلف خواهد کرد.

براساس تصاویر و اطلاعاتی که پیش از این به بیرون درز کرده بود، سامسونگ این بار برخلاف طراحی گلکسی اس 3، از لبه‌های غیرمنحنی شکل در گلکسی اس 4 بهره برده است و ظاهر آن به نسل دوم گلکسی شبیه‌تر شده است.

در مورد نوع نمایشگر گلکسی اس 4 نیز شواهد و شایعات ضد و نقیضی منتشر شده است. برخی از پنل AMOLED و برخی دیگر نیز از مشکلات تولید این پنل در تراکم بالا و استفاده از پنل LCD خبر داده‌اند.

به هر حال سامسونگ در کنفرانس اختصاصی خود که در 24 اسفند ماه و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد از تلفن گلکسی اس 4 پرده‌برداری خواهد کرد، تلفنی که کمپانی کره‌ای تولید کننده آن ادعا کرده در سال اول عرضه‌اش 100 میلیون دستگاه فروش خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات