قابلیت «تقسیم صفحه بین دو نرم افزار» به گلکسی اس 3 اضافه می‌شود

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ رسما اعلام کرد که بسته‌به‌روزرسانی تحت عنوان Premium Suite برای گلکسی اس 3 منتشر خواهد شد که برخی از قابلیت‌های تلفن گلکسی نوت 2 را به این تلفن اضافه خواهد کرد. این قابلیت‌های شامل Multi Window و Page Buddy هستند که اولی نمایش دو اپلیکیشن مختلف در کنار یکدیگر و روی یک صفحه را ممکن می‌سازد و دیگری باز کردن هوشمند نرم‌افزارها براساس عملیات خاصی که کاربر انجام می‌دهد را میسر می‌کند.
تبلیغات

Multi Window یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی تلفن گلکسی نوت 2 است که به کمک آن می‌توانید دو اپلیکیشن مختلف را در کنار یکدیگر اجرا کرده و از هر دو بصورت هم‌زمان استفاده کنید. بعنوان مثال به کمک این قابلیت می‌توانید نرم افزار ایمیل خود را در کنار نرم افزار مدیریت فایل باز کرده و از هر دو روی یک صفحه بهره ببرید.

در Page Buddy نیز مثلا می‌توان تعریف کرد که اگر هدفون را به دستگاه متصل کردید، شما را به یکی از صفحه‌های اصلی که پخش‌کننده موزیک در آن وجود دارد منتقل کند.

از دیگر قابلیت‌های موجود در بسته Premium Suite گلکسی اس 3 می‌توان به منوی متنی، برچسب برای عکس‌ها و نمایش اخبار فیس بوک روی صفحه قفل اشاره کرد. توانایهای NFC نیز کمی بهبود یافته و با قابلیت Auto Share Shot Pairing کاربر قادر خواهد بود تا بلافاصه پس از گرفتن هر عکس یا ویدئو، آن را به ابزار دیگر مجهز به فناوری NFC ارسال کند.

بسته بروز رسانی گلکسی اس 3 برای تلفن‌های ارائه شده ازطریق بعضی از اپراتورها عرضه شده است و قرار است به‌زودی بصورت گسترده و برای تمام تلفن‌های گلکسی اس 3 ارائه گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات