بررسی تبلت ایرانی DIMO 700 به زودی در زومیت

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران عزیز زومیت، بررسی تبلت ایرانی DIMO 700 را آغاز نموده و به زودی منتشر خواهیم کرد. این تبلت ۷ اینچی که مشخصات سخت‌افزاری نسبتا ضعیفی دارد مجهز به پردازنده تک‌هسته‌ای، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، سیستم‌عامل اندروید ۴.۰.۳ و خروجی HDMI است.
تبلیغات

متاسفانه DMIO 700 فاقد 3G و حتی GPS است ولی دارای اسلات micro-SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی می‌باشد. صفحه نمایش ۷ اینچی این تبلت رزولوشن  ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد.

قیمت فعلی DIMO 700 حدود ۳۹۰ هزار تومان است.

DIMO 900 تبلت دیگر ایرانی است که به سخت‌افزار قوی‌تری تجهیز شده است. البته ما هنوز نمی‌دانیم کدامیک از قطعات این تبلت در کشور تولید شده‌اند اما از آنجایی که خود کمپانی سازنده آن را ایرانی ‌می‌‌داند ما هم فعلا آن را ایرانی می‌نامیم.

DIMI 900 مجهز به صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با رزولوشن مناسب‌تر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل، حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی، اندروید ۴، دوربین ۲ مگاپیکسلی خروجی HDMI، پورت USB، اسلات میکرو SD و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. وزن آن نیز ۵۴۰ گرم اعلام شده است. متاسفانه هر دو تبلت DIMO 900 و DIMO 700 فاقد بلوتوث، GPS، 3G هستند.

به زودی بررسی کامل DIMO 700 را در زومیت خواهید خواند اما همانطور که از مشخصات فنی این تبلت قابل تشخیص است نمی‌توان انتظارات زیادی از آن داشت.

نظر شما در رابطه با تبلت‌های ایرانی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات