برنامه‌های متنوع آپارات در جشنواره‌ فیلم فجر به عنوان تنها حامی مالی ویدیویی جشنواره

یک‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
جشنواره فیلم فجر همانند هر سال امسال نیز از ۱۲ بهمن ماه کار خود را آغاز می کند و تا بیست و دوم بهمن ادامه خواهد داشت. این جشنواره مهم‌ترین رویداد سینمایی در ایران بوده و به همین خاطر، اطلاع از حواشی و اخبار این جشنواره همواره برای هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم و سینما، بسیار حائز اهمیت است.
تبلیغات

جشنواره‌ی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین جشنواره‌ی فیلم در ایران از فردا کار خود را آغاز خواهد کرد. امسال این جشنواره با همکاری آپارات قرار است پوشش کامل ویدیویی از حواشی و برنامه های جشنواره را روی کانال مخصوص این جشنواره در سایت آپارات، داشته باشد.

همچنین برنامه های متنوعی توسط آپارات برای جشنواره تولید خواهد شد که در کانال جشنواره‌ی فیلم فجر قرار خواهد گرفت. کافه آپارات برنامه ای است که اختصاصی توسط آپارات تولید خواهد شد و روزانه مصاحبه‌هایی با هنرمندان و دست‌اندرکاران جشنواره خواهد داشت. احسان کرمی اجرای این برنامه‌ی ویدیویی را به عهده خواهد داشت.

آپارات همچنین برنامه‌ی دیگری تحت عنوان فرش قرمز را برای اولین بار به جشنواره خواهد برد که هومن گامنو عهده دار این برنامه شده است. او با زبانی طنز و اجرایی خاص به جشنواره می آید. از دیگر برنامه هایی که آپارات برای جشنواره در نظر گرفته است، پوشش روزانه‌ی ویدیویی اخبار و رویدادهای جشنواره خواهد بود.

کمپین مردمی به یاد خسرو شکیبایی برای مشارکت هرچه بیشتر مردم و علاقه‌مندان به فیلم و سینما نیز کار خود را آغاز کرده است و مردم با ارسال آثار خود در این کمپین شرکت خواهند کرد.

همچنین شما می توانید ویدیوی معرفی آثار جشنواره را از طریق کانال فیلم فجر در آپارات دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات