سرویس مای گارانتی به مایکت اضافه شد

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
مایکت امروز با اضافه کردن ویژگی جدید به بازار اپلیکیشن‌های اندرویدی خود، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا پس از خرید اپلیکیشن پولی اگر از آن رضایت نداشتند بتوانند مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند.
تبلیغات

مایکت یکی از پرطرفدارترین بازارهای اپلیکیشن‌های اندرویدی است که برای کاربران این سیستم عامل محبوب امکان دانلود و نصب انواع اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی را فراهم می‌کند. در مایکت می‌توان انواع اپلیکیشن‌های پولی را نیز دانلود کرد.

ممکن است قبلا تجربه‌ی تلخی از خرید اپلیکیشن‌ها داشته باشید اما مایکت با اضافه کردن ویژگی جدید در آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن خود به شما اجازه می‌دهد تا اگر از خرید خود راضی نبودید، مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. این ویژگی باعث می‌شود تا بدون نگرانی به خرید اپلیکشن دلخواه خود بپردازید.

به منظور حفظ حقوق توسعه‌دهنده‌ی برنامه و جلوگیری از انتشار غیرمجاز، پیش از اجرای برنامه‌ی پولی، وجود مجوز خرید کاربر در مایکت بررسی می‌شود و تنها در صورت اعلام مجوز خرید از سوی مایکت، امکان اجرای برنامه برای کاربر امکان‌پذیر است. به این ترتیب انجام این کار توسط مایکت به نفع کاربر و توسعه‌دهنده خواهد بود.

می‌توانید برای بهره‌گیری از این ویژگی آخرین نسخه از مایکت را دانلود کنید.

1 ef697
2 eace8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات