شاتل محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران شد

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
گروه شرکت‌های شاتل که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کسب مجوز ISP و ICP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز کرده، برای سومین سال متوالی براساس آرای کاربران به عنوان محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران انتخاب شد.
تبلیغات

 در سومین جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان که از سوی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و انجمن ملی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، براساس نظرسنجی برگزار شده و مشارکت دو میلیون نفر در این نظرسنجی‌ها، شاتل با بیشترین رای به عنوان محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران معرفی شد.

این مراسم که با حضور محمدسعید اربابی، رییس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سیدمحمد جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزارشد، تندیس عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی ایران به گروه شرکت‌های شاتل اعطا شد.

سه ماهه‌ی سوم و چهارم سال گذشته نیز رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) از سوی معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد که بر اساس ارزیابی اپراتورها در کنار سایر شاخص‌ها با تمرکز بر نظرسنجی از کاربران، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) به عنوان برترین شرکت ارائه‌ی دهنده سرویس اینترنت معرفی شد.

رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی ADSL براساس شاخص‌های ارزیابی شامل تعرفه، کیفیت، پشتیبانی، توافقنامه سطح خدمات (SLA)، شبکه‌ی فروش و تمرکز بر نظرسنجی از کاربران انجام می‌شود.

در رتبه‌‌بندی سه ماهه‌ی سوم سال گذشته، پس از شاتل، پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه‌ی دوم، داده گستر عصر نوین و نداگستر صبا به ترتیب رتبه‌ی سوم و چهارم، عصر انتقال داده‌ها و پیشگامان توسعه ارتباطات به طور مشترک رتبه‌ی پنجم، مخابرات ایران رتبه‌ی ششم و شرکت‌های داده‌پردازی فن‌آوا و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه‌ی هفتم را کسب کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات