راهکار جدید اچ‌تی‌سی در بازار خودرو با همکاری فولکس واگن

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در جریان برگزاری نمایشگاه اتومبیل تایپه از راهکار جدید خود برای بهبود عملکرد خودروهای سواری رونمایی کرد. این سیستم جدید با همکاری شرکت فولکس واگن توسعه یافته و نمونه‌ای از تلاش اچ‌تی‌سی برای ورود به بازار اینترنت اشیا به حساب می‌آید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی بعد از ناامیدی از فضای کسب‌و‌کار گوشی‌های هوشمند و شکست‌های متوالی از کمپانی‌های مطرح به دنبال ورود به بازارهای جذاب دیگر می‌گردد. ابتدا با معرفی دوربین Re شانس خود را برای ورود به بازار اکشن‌کم‌ها آزمایش کرد. اگرچه این دوربین از نظر طراحی و امکانات موفق به نظر می‌رسید ولی در عمل شکست خورد. ورود به بازار واقعیت مجازی و هدست Vive نیز از دیگر نمونه‌های تلاش این کمپانی برای مطرح شدن دوباره‌ی نام این شرکت محسوب می‌شود. با این حال تلاش‌ تایوانی‌ها به این بازارها ختم نمی‌شود و طبق اخبار منتشر شده اچ‌تی‌سی همکاری جدیدی را با شرکت ماشین‌سازی فولکس واگن شروع کرده است.

فولکس واگن که به تازگی و به خاطر پنهان‌کاری در مورد آلایندگی تولیدات خود رسوایی بزرگی را به ثبت رسانده، همکاری جدیدی را با اچ‌تی‌سی شروع کرده است. راهکار این دو شرکت برای افزایش هوشمندی خودرو‌ها سیستمی با عنوان Customer-Link Bridge است. سیستم جدید که در ماشین‌های ساخت فولکس‌واگن تعبیه خواهد شد با کمک یک اپلیکیشن موبایل کار می‌کند. با استفاده از این اپلکیشین می‌توان به اطلاعات مختلف و به‌ روز در مورد وضعیت ماشین و مسیر، دسترسی پیدا کرد. هدف اصلی این سیستم افزایش بهره‌وری و امنیت راننده‌ها است تا اطلاعات راننده نسبت به خودرو افزایش پیدا کند. برای کاهش خطا و کاهش استفاده‌ی رانندگان از گوشی‌های موبایل در حین رانندگی نیز اطلاعات به طور هم‌زمان روی مونیتور ماشین و اپلکیشین نمایش داده می‌شود. یکپارچگی اطلاعات از ویژگی‌های این سیستم جدید به حساب می‌آید.

فولکس‌واگن سیستم Customer-Link Bridge را در تمامی محصولات خود که از ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی در تایوان به فروش می‌رسند استفاده خواهد کرد. با این حال نباید انتظار ورود این سیستم به کشور‌های دیگر را به این زودی‌ها داشته‌ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات