هدست واقعیت مجازی Vive اچ تی سی مجوز FCC را دریافت کرد

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای تصاویر مربوط به نسل جدید هدست واقعیت مجازی اچ تی سی که Vive نام دارد، حال خبری منتشر شده که حکایت از دریافت تاییدیه‌ی توسط این هدست واقعیت مجازی توسط FCC دارد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته تصاویری مربوط به نسل جدید هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی منتشر شد. اطلاعات ارائه شده به همراه این تصاویر نشان ا ز این داشت که اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود را به همراه کنترلر‌های آن در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 رونمایی کند، حال خبری منتشر شده که نشان از دریافت تاییدیه‌ی این هدست واقعیت مجازی توسط Vive از FCC دارد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی علاوه بر هدست واقعیت مجازی خود، ماژول‌های دیگری مربوط به این هدست را نظیر Base Station، Vive Controller و Link Box را نیز به FCC ارائه کرده و مجوز‌های لازم را دریافت کرده است.

اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که تعداد محدودی از هدست واقعیت مجازی خود را پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، عرضه می‌کند، اما این موضوع به آوریل ۲۰۱۶ موکول شده است. تایوانی‌ها این تعداد محدود از هدست واقعیت مجازی خود را از فوریه ۲۰۱۶ برای پیش فروش عرضه خواهند کرد.

چر وانگ، مدیر عامل اچ‌تی‌سی اخیرا اعلام کرده که اچ‌تی‌سی در زمینه‌ی توسعه‌ی فناوری‌ مرتبط با هدست واقعیت مجازی خود به پیشرفت‌های فوق العاده‌ای دست یافته است. وی رونمایی از این قابلیت‌ها را در نمایشگاه CES 2016 وعده داده، از این‌رو باید به انتظار هفته‌ی آینده و آغاز به کار نمایشگاه CES 2016 بنشینیم تا با قابلیت‌های جدید هدست واقعیت مجازی Vive آشنا شویم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات