تماشا کنید: سرویس‌های جدید همراه اول

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول در غرفه‌ی خود در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ به معرفی سرویس‌های جدیدی پرداخته است. خبرنگار اعزامی زومیت نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به گفتگو با مسئولین این شرکت پرداخته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همراه اول نیز همانند سایر اپراتورها، حضوری فعال در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴ داشته است. این اپراتور ایرانی به معرفی سرویس‌های جدید خود پرداخته بود. زومیت به معرفی تعدادی از کاربردی‌ترین امکانات جدید همراه اول برای آشنایی بیشتر کاربران پرداخته است.

اول مارکت، فروشگاه اندرویدی جدید همراه اول است که بیش ۶۵۰۰۰ اپلیکیشن را در خود جای داده است. امکان پرداخت مبلغ اپلیکیشن‌های پولی از طریق قبض تلفن نیز موجود است. هم‌چنین همراه اول با معرفی سرویس ابر‌همراه وارد حوزه‌ی رایانش ابری شده است و با امکانات مختلف این سرویس می‌توانید علاوه بر ذخیره‌ی فایل‌های خود در فضای ابری اختصاص یافته توسط همراه اول، از سایر امکانات آن با نام‌های ابر سلامت و ابر آموزش نیز بهره ببرید.

همراهنگ نیز یکی دیگر از سرویس‌های جدید همراه اول است که کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود قطعه‌ای از موسیقی‌های موجود را در ابتدا گوش کنند و سپس اقدام به خریداری و ذخیره‌ی آن‌ها کنند. دانش‌آموزان دبیرستان و دانشگاه نیز می‌توانند از سرویس آموزشی قلم اول بهره ببرند و با فعال سازی آن، هدیه‌ی ابتدایی همراه اول را نیز دریافت کنند.

با توجه به گسترش کاربری گوشی‌های هوشمند در میان تمامی اقشار و سنین، خانواده‌هایی که نیاز به مراقبت افزوده‌ی کودکان خود دارند می‌توانند از سرویس دُرسا استفاده کنند تا بر ارتباطات فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

برای اطلاع کامل از جزئیات سرویس‌های جدید همراه اول، شما را به تماشای گفتگوی خبرنگار اعزامی زومیت با مسئولین این شرکت در این خصوص دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات