مایکروسافت از دارندگان سرفیس‌بوک و سرفیس پرو 4 عذرخواهی کرد

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بعد از مشکلات به وجود آمده برای دارندگان دستگاه‌های سرفیس‌بوک و سرفیس پرو ۴، تیم سرفیس مایکروسافت پستی را با عنوان «نوشته‌ای برای مشتریان» منتشر کرد. این مطلب حاوی پیام عذرخواهی مایکروسافت برای کاربران خود است.
تبلیغات

بعد از زیاد شدن اعتراضات دارندگان سرفیس‌بوک و سرفیس پرو ۴ مایکروسافت، تیم سرفیس ردموندی‌ها در پستی که با عنوان A Note For Our Customers توسط جاش اِف روی وب‌سایت انجمن‌های مایکروسافت منتشر شده، از تمامی کاربرانی که تجربه‌ی ناخوشایندی از دستگاه‌های جدید داشته‌اند رسما عذرخواهی کرد. تیم سرفیس نسبت به مشکلات به وجود آمده و نارضایتی مشتریان ابراز تاسف کرده است.

در این پیام اضافه شده است که مایکروسافت سعی کرده با ارائه بروزرسانی‌های متعدد از طریق Windows Update به مرور این مشکلات را برطرف کند و در حال حاضر روی بهبود تجربه‌ی کاربری هر دو محصول جدید از خانواده‌ی سرفیس کار می‌کند. اوایل ماه گذشته، بروزرسانی مایکروسافت برای برطرف کردن مشکل پرش نمایشگر هر دو دستگاه منتشر شده بود.

در حال حاضر وب‌سایت ویندوزسنترال پستی را در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. این سایت از کورتانا برای جستجوی Power Options استفاده کرده و با کلیک روی گزینه‌ی دوم وارد Control Panel می‌شود. روی Choose what closing the lid does کلیک کنید. گزینه‌ی Sleep باید در حالت باتری و اتصال شارژر با Hibernate جایگزین شود. اگر از کیبورد سرفیس پرو ۴ استفاده می‌کنید باید در قسمت When I Press the power button نیز تغییراتی ایجاد کرده و در نهایت روی Save Changes کیلک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

اگر این روش کمکی نکرد، باید کاری کنید که هیچگاه سرفیس‌بوک یا سرفیس پرو ۴ شما در حالت Sleep قرار نگیرد. روی آیکن باتری راست کلیک کرده و گزینه‌ی Power Options را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست گزینه‌ی Balanced روی Change plan settings کلیک کرده و زمان را طوری تنظیم کنید که وقتی از باتری یا در حالت اتصال شارژر استفاده می‌کنید، دستگاه به زودی روی حالت sleep قرار نگیرد.

ردموندی‌ها در پست عذرخواهی خود آورده‌اند:

در ابتدا لازم می‌دانیم از تمامی مشتریانی که نظرات و بازخوردهای خود نسبت به سرفیس‌بوک و سرفیس پرو ۴ را ارائه کرده‌اند تشکر کنیم. تقاضا داریم آنهایی که تجربه‌ی کاربری لذت‌بخشی از دستگاه خود نداشته‌اند، عذرخواهی ما را بپذیرند. باید بدانید که ما تمامی کامنت‌های شما را خوانده‌ایم و صدای اعتراض شما به گوش ما رسیده است. نظرات شما برای ما اهمیت زیادی دارد و کمک می‌کند در بروزرسانی‌های بعدی از آنها استفاده کنیم. از زمان عرضه‌ی هر دو دستگاه ما قویا تمامی بازخوردها را پذیرفته‌ایم و از طریق Windows Update برخی از آنها را برطرف کردیم و در حال حاضر روی بروزرسانی‌های بعدی کار می‌کنیم که به زودی باعث بهبود عملکرد نهایی محصولات جدید خانواده‌ی سرفیس می‌شود. برای اطمینان از این موضوع پیشنهاد می‌کنیم تمامی بروزرسانی‌های جدید را دریافت کرده و از طریق صفحه‌ی ویژه‌ی دستورالعمل‌ها نحوه‌ی دانلود و نصب آخرین بروزرسانی‌های سرفیس را اجرا کنید.

تیم سرفیس مایکروسافت

تا زمان انتشار بروزرسانی‌های بعدی مایکروسافت می‌توانید از روش‌های زیر برای رفع موقت مشکل به خواب رفتن سرفیس‌بوک و سرفیس پرو ۴ استفاده کنید.

search for power options us f89c2
click on choosing what clos 24e56
and change sleep to hiberna eea8e
right click on battery icon bd1b8
click on change plan settin 6a33a
make sure your device isnt 2d7c4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات