نسل جدید مک بوک ایر با بدنه‌ باریک‌تر در WWDC 2016 معرفی می‌شود

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا اپل قصد دارد تا در کنفرانس سال ۲۰۱۶ توسعه دهندگان جهانی نسل جدیدی از مک بوک ایر خود را معرفی کند. این کنفرانس تابستان هر سال برگزار می‌شود و انتظار می‌رود اپل در آن نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های سبک وزن خود را با بدنه‌ای باریک‌تر و در دو سایز ۱۳ و ۱۵ اینچی معرفی کند.
تبلیغات

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده از تایوان، اپل در کنفرانس WWDC 2016 نسل جدیدی از مک بوک ایر خود را با بدنه‌ای باریک‌تر و در دو سایز ۱۳ و ۱۵ اینچی معرفی خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۱ اینچی خواهیم بود یا خیر. باریک‌تر کردن مک بوک ایر به معنای بهره‌گیری از قطعات جدید در این لپ تاپ است و به نظر می‌رسد اپل در حال مذاکره با شرکت‌های همکار خود برای تامین این قطعات است.

اپل به تازگی با معرفی مک بوک ۱۲ اینچی، سری جدیدی به خانواده‌ی لپ‌ تاپ‌های خود اضافه کرده است که با استفاده از پردازنده‌های با ولتاژ پایین اینتل توانسته فن مورد نیاز برای خنک کردن را حذف کرده و در نتیجه ضخامت آن را بسیار کم کند.

بسیاری انتظار داشتند با معرفی مک بوک، سری ایر لپ‌تاپ‌های اپل جای خود را به این دستگاه بدهند و به این دلیل خبر معرفی نسل جدید مک بوک ایر کمی عجیب است.

نظر شما چیست؟ آیا اپل باید سری مک بوک ایر خود را ادامه دهد یا شما مک بوک ۱۲ اینچی را جایگزین مناسب این سری می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات