قابلیت گفتگوی زنده‌ی لاین مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
لاین هفته‌ی گذشته‌ی برنامه زنده‌ای را در بخش لایو چت خود برگزار کرد که ظاهرا مورد توجه کاربران این سرویس پیام رسان اجتماعی قرار گرفته است.
تبلیغات

لاین یک پیام رسان تحت موبایل و دسکتاپ است که علاوه بر امکان ارسال و دریافت پیام بین کاربران، قابلیت‌هایی همچون تایم‌لاین برای اشتراک گذاری موارد مورد نظر کاربران دارد. کانال‌های رسمی این سرویس نیز امکانات متنوعی از جمله لایو چت برای ارتباط بیشتر با کاربران و همچنین اشتراک گذاری محتوا با قابلیت‌های اجتماعی دارند.

هفته‌‌ی گذشته لاین در یکی از کانال‌های رسمی مسابقه‌ای را برگزار کرده که در آن تنها در طول ۲ ساعت یک سوم از طرفداران کانال شرکت کرده‌ و ویدیو و تصاویر مورد نظر خود را ارسال کرده‌اند. در این مسابقه بیش از ۵۰ هزار کاربر شرکت کرده و بیش از ۱۰ هزار ویدیو آپلود شده است.

شرکت لاین در کشور ژاپن قرار دارد و نرم افزار لاین را که یک سرویس جهانی و در حال استفاده در ۲۳۰ کشور جهان است، اداره می کند. این اپلیکیشن مکاتبات یک به یک یا گروهی را پشتیبانی می‌کند. جدا از قسمت مکاتباتی اپلیکیشن و استیکر های مجازی که شرکت ارائه می‌دهد بسیاری دیگر از فعالیت‌های غیر مکاتبه‌ای نظیر بازی و اپلیکیشن‌های به اشتراک گذاری عکس را نیز ارائه می‌دهد.

لاین فعالیت خود را در شرایطی در ایران شروع کرده است که کاربران استقبال گسترده‌ای از پیام رسان تلگرام کرده‌اند. این کمپانی تلاش می‌کند تا با امکانات اجتماعی بیشتری که نسبت به تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد، نظر مثبت آن‌ها را به سمت سرویس خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات