مایکروسافت در پی طراحی گجت جدیدش با کمک اعضای برنامه‌ ویندوز اینسایدر است

پنج‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
از زمانی که ساتیا نادلا سکان هدایت مایکروسافت را در دست گرفته، سیاست‌های این کمپانی تغییرات گسترده‌ای را به خود دیده است. ردموندی‌ها در اقدام جدید خود شماری از کاربران ویندوز اینسایدر را به منظور یاری کردن مایکروسافت در طراحی گجت بعدی این کمپانی فراخوانده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت با ارسال ایمیلی به شماری از کاربران ویندوز اینسایدر از ‌آن‌ها خواسته تا این کمپانی را در طراحی گجت‌های آینده یاری کنند. این کاربران در روزهای اخیر ایمیلی را با موضوع Create Toether دریافت کرده‌اند که در آن از آنها خواسته شده تا برای طراحی نسل بعدی گجت مایکروسافت با این کمپانی همکاری کنند. مایکروسافت از کاربران خواسته که انتظارات و سناریوی خود را درباره‌ی گجت ایده‌آلی که می‌خواهند مایکروسافت تولید کند، نوشته و با این کمپانی به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت متن ایمیل مورد نظر را در توییتر نیز به اشتراک گذاشته است. البته توییت منتشر شده توسط حساب کاربری این کمپانی در هند بوده و  از این‌رو نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا این برنامه مختص کشور هندوستان است یا گسترده‌ی وسیع‌تری را در بر می‌گیرد.

چندی پیش گیب آل، با انتشار توییتی به این موضوع اشاره کرده بود که مایکروسافت در قالب برنامه‌ی اینسایدر خود امکان تست و آزمایش شماری از گجت‌های عرضه نشده‌ی خود را به کاربران این سرویس خواهد داد. یکی از مواردی که اخیرا بصورت پررنگ‌تری در مایکروسافت در پیش گرفته شده، استفاده از نظرات کاربران و بازخوردهای دریافت شده از افرادی است که نظرات خود را با این کمپانی به اشتراک می‌گذارند.

نکته‌ی جالب توجه در مورد این گجت که کاربران در طراحی آن مشارکت می‌کنند این است که گجت مورد نظر توسط خود مایکروسافت تولید نخواهد شد. به بیان بهتر گجت جدید نه جزو خانواده‌ی لومیا است و نه سرفیس مایکروسافت. براساس اطلاعات ارائه شده این گجت توسط یکی از شرکای سخت‌افزار مایکروسافت تولید و روانه‌ی بازار خواهد شد. برای مثال می‌توان به کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی یا هر تولیدکننده‌ی دیگری اشاره کرد که درصدد تولید گجت‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ است. در پیش گرفتن چنین سیاستی توسط مایکروسافت تداعی کننده‌ی سری نکسوس گوگل است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا مایکروسافت نیز همچون گوگل درصدد استفاده‌ی تبلیغاتی از این سری محصولات است یا رسیدن به سوددهی بعد دیگری از اجرای این پروژه توسط ردموندی‌ها است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات