KGI: اپل فصل چهارم سال ۲۰۱۵ بیش از ۲.۵ میلیون آیپد پرو می‌فروشد

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
مینگ چی کو از موسسه‌ی KGI یکی از تحلیلگران معتبری است که در جدیدترین سخنرانی خود در جمع سرمایه‌گذاران، تخمین زده، اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ بین ۲.۴ تا ۲.۶ میلیون دستگاه آیپد پرو به فروش خواهد رساند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه نام آشنای KGI معتقد است اپل در سه ماهه چهار سال ۲۰۱۵ بین ۲.۴ تا ۲.۶ میلیون دستگاه آیپد پرو به فروش خواهد رساند. وی همچنین پیش‌بینی کرد این عدد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به ۲.۱ تا ۲.۳ میلیون دستگاه کاهش یابد.

البته افت اندک در فروش پس از سه ماهه چهارم کاملا طبیعی است چرا که سه ماهه‌ی چهارم هر سال میلادی فصل خرید زمستانه برای تعطیلات کریسمس است و اپل نیز در سال‌ها گذشته تعداد زیادی از محصولات خود را در این بازه‌ی زمانی به فروش رسانده است. اپل ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ گزارش مالی خود برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ را اعلام خواهد کرد اما در حال حاضر مشخص نیست که فروش آیپد پرو به صورت جداگانه اعلام خواهد شد یا خیر.

مینگ همچنین در بیانات خود اشاره کرد که TSMC تنها سازنده‌ی پردازنده‌های مورد استفاده در آیپد پرو خواهد بود چرا که پس از عرضه‌ی آیفون ۶ اس گزارش‌های بسیاری مبنی بر عملکرد بهتر پردازنده‌ی ساخت TSMC در قیاس با تراشه ساخت سامسونگ در اینترنت منتشر شده بود و گویا اپل در آیپد پرو تصمیم گرفته تنها از TSMC کمک بگیرد تا مشکلی در آینده پیش نیاید.

با این حال سامسونگ در ساخت صفحه نمایش آیپد پرو به کمک اپل خواهد آمد. در حالی که شارپ تامین کننده‌ی اصلی پنل‌های صفحه نمایش خواهد بود اما به دلیل مشکلات در خط تولید این شرکت، سامسونگ نیز بخشی از پنل‌های صفحه نمایش آیپد پرو را تامین خواهد کرد.

مینگ همچنین در سخنان خود به مشکلات پیرامون عرضه‌ی اپل پنسل نیز اشاره و بیان کرد که ساخت این قلم به دلیل سر هم کردن قطعات، کمی دشوار است و باعث ایجاد اختلال در روند تولید شده است. مینگ معتقد است مشکلات عرضه‌ی اپل پنسل به تعداد فروش این دستگاه لطمه وارد خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا آیپد پرو محصول موفقی خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات