تماشا کنید: اولین آگهی ویدیویی آیپد پرو اپل

سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل اولین آگهی ویدیویی خود را برای آیپد پرو منتشر کرد. این آگهی با هدف نمایش قابلیت‌های بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش بزرگ در این تبلت تولید شده و مناسب افرادی است که به تصاویر گرافیکی زیبا از نحوه‌ی پیدایش سیاره‌ها و کهکشان‌ها علاقه دارند.
تبلیغات

در اولین آگهی ویدیویی آیپد پرو، اپل تصاویری زیبا و محصور کننده از نحوه‌ی ایجاد سیارات و کهکشان‌ها را نمایش می‌دهد. برای مثال می‌توان به نحوه‌ی ایجاد لکه‌ی قرمز رنگ روی سیاره‌ی مشتری اشاره کرد که در این آگهی ویدیویی بخشی از آن به تصویر کشیده شده است. همچنین در این آگهی نمایی از هاله‌ای که به دور زحل نقش بسته دیده می‌شود.

این تصاویر و نماهای گرافیکی را می‌توان در اپلیکیشن‌هایی نظیر Sky Guide به وضوح دید، اما اپل در این آگهی ویدیویی هدف دیگری را دنبال می‌کند و همانطور که اشاره کردیم، مقصد نمایش ویژگی‌ها و محاسن استفاده از صفحه‌ی نمایش بزرگ آیپد پرو است. به جای اینکه مشتری را در یک صفحه‌ی نمایش ۹.۷ اینچی به نظاره بنشینیم، می‌توانیم از صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو استفاده کنیم که همه چیز را به وضوح نمایش داده است. یقینا علوم فضایی در صفحه‌ی نمایشی بزرگ بهتر دیده شده و قابل درک‌تر می‌شود، بطوریکه وجود قابلیت لمس و همچنین استفاده از قلم استایلوس نیز تعامل با این صفحه‌‌ی نمایش را بسیار بهبود می‌بخشد.

لینک دانلود

اپل اعلام کرده که پیش خرید آیپد پرو‌های این کمپانی از چهارشنبه‌ی آینده آغاز خواهد شد. این کمپانی تبلت‌های پیش فروش شده را از اواخر هفته‌ی جاری در اختیار کاربران و خریداران قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد آیپد پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات