ربات هوشمند 7Bot‌ بدون نیاز به کدنویسی دستورات شما را اجرا می‌کند

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازوهای رباتیکی همواره جزو پروژه‌های گران‌قیمت محسوب می شوند و معمولا برای برنامه دادن به این ربات‌ها نیاز به مهارت‌های بالای مهندسی است. به تازگی تیم 7Bot  بازویی طراحی کرده که به سادگی تحت فرمان کاربر در می‌آید. این بازوی رباتیکی در حال حاضر بعنوان یک پٰروژه کیک استارتری مطرح شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

7Botبازوی روبوتیکی است که برای کنترل آن نیازی به مهارت‌های برنامه‌نویسی ندارید بلکه می‌توانید آن را بطور فیزکی راهنمایی کنید یا از ابزار‌های کنترل ژست حرکتی مثل کینکت برای شبیه‌سازی حرکات خود توسط ربات استفاده کنید. تیم سازنده این ربات علاوه بر این که موفق شده تا کاری کند که این رباط به خوبی حرکات انسانی را شبیه سازی کند، موفق شده تا به این ربات نقاشی کردن، خطاطی  و حل برخی مسائل پایه‌ ریاضی را نیز بیاموزد. 

e0afbac754c89a66b7fe24ce50fe938b original

همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار سه بعدی روی کامپیوتر خود نیز این بازوی رباتیک را کنترل کنید. علاوه بر موارد ذکر شده اگر نسبت به کاربران عادی از اطلاعات بیشتری در مورد کد نویسی برخوردار هستید می‌توانید با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C و ++C و API هایی که تیم 7Bot  در اختیار شما قرار می‌دهد به این بازوی روباتیک برنامه دهید. 

دانلود ویدیو

تیم 7Bot علاوه بر مدل پایه این ربات، بسته‌هایی با ویژگی‌های بیشتر را نیز در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد مثل نسخه‌ای با ۲ بازوی رباتیک و همچنین نسخه‌ای که به همراه خود یک پرینتر ۳ بعدی هم دارد البته واضح است که این نسخه‌ها گرانتر هم هستند. در حال حاضر نسخه پایه این بازوی رباتیک ۳۵۰ دلار قیمت دارد و سازندگان آن در اظهار نظر جالب و شیطنت آمیزی  اعلام کرده‌اند که محصول ساخت آن‌ها از یک آیفون هم ارزانتر است و قیمت بالایی ندارد. در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید که این بازوی رباتیکی به خوبی حرکات را به خاطر سپرده و بعد عینا تکرار می‌کند. 

دانلود ویدیو

نظر شما در مورد این بازوی رباتیکی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات