ایسوس دلیل عرضه نشدن نسل سوم نکسوس 7 را تشریح کرد

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
شاید برای شما نیز این سوال مطرح باشد که چرا ایسوس و گوگل هیچگاه نسل سوم نکسوس ۷ را تولید نکردند. رئیس هیئت مدیره ایسوس در مصاحبه خود با Trusted Reviews دلیل این اقدام را بیان کرده است. با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا شما نیز با تبلت‌های کوچک نکسوس ۷ شرکت ایسوس آشنا هستید. دو نسخه از نکسوس ۷ در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ عرضه شدند، ولی هیچگاه نسل جدید این تبلت‌های ۷ اینچی روانه بازار نشد. این تبلت‌ها با سخت‌افزار مناسب، کیفیت ساخت خوب و قیمت قابل قبول به فروش مناسبی دست یافتند. گوگل در سال ۲۰۱۴ تصمیم به قطع تولید این سری از تبلت‌ها گرفت و سعی کرد با ترکیب نکسوس ۱۰ و نکسوس ۷ در تبلت نکسوس ۹ موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. امسال گوگل بار دیگر با Pixel C که یک تبلت هیبریدی است توجه علاقه‌مندان به تبلت اندرویدی را به خود جلب کرده است.

جانی شی رئیس هیئت مدیره ایسوس بیان می‌کند که پروژه‌های زیادی در ارتباط با همکاری گوگل و ایسوس مطرح است ولی هنوز به صورت جدی تصمیمی برای همکاری در مورد آن‌ها گرفته نشده است. جانی شی ارتباط کاری دو شرکت را خوب توصیف می‌کند. بین گوگل و ایسوس در رابطه با امکان عرضه نسل سوم نکسوس ۷ صحبت‌های زیادی انجام شده است ولی به نظر می‌رسد دو شرکت پتانسیل لازم برای موفقیت این محصول را پایین ارزیابی کرده‌اند. جانی شی هر دو نسخه نکسوس ۷ را گجت‌هایی فوق‌العاده می‌داند که در زمان خود از بهترین‌های بازار بوده‌اند. گوگل و ایسوس با وجود تمام خوبی‌های این تبلت، آینده خوبی برای نکسوس ۷ (۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵) متصور نبوده‌اند.

بیشتر کاربران از تبلت برای خواندن کتاب، دیدن فیلم و مواردی از این دست استفاده می‌کنند و کارهای دیگر خود را با گوشی‌های هوشمند یا کامپیوترهایشان انجام می‌دهند. با وجود یک تبلت مناسب برای انجام این کارهای ساده دیگر کاربران نیازی به ارتقای تبلت در بازه‌های کمتر از ۲ سال ندارند. نظر شما در مورد تبلت‌های هفت اینچی نکسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات