اسامی گوشی‌های موتورولا که بروزرسانی اندروید 6 مارشمالو را دریافت می‌کنند منتشر شد

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که چند روز قبل نسخه‌ی ششم سیستم‌عامل اندروید موسوم به مارشمالو به طور رسمی منتشر شد و تا هفته‌ی آینده در اختیار دارندگان گوشی‌های نکسوس قرار می‌گیرد، تولیدکنندگان مختلفی چون موتورولا اسامی محصولات و زمان‌بندی دریافت این بروزرسانی را اعلام کرده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 کمپانی موتورولا از جمله شرکت‌هایی است که همواره برای ارائه سریع و زود هنگام بروزرسانی‌های مختلف برای محصولات خود معروف بوده و این بار نیز از منابع غیر رسمی اطلاعاتی مربوط به اسامی گوشی‌های این برند که قرار است سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو رو دریافت کنند منتشر شده و به نظر می‌رسد این فهرست مطلوب برخی از کاربران نخواهد بود.

بسیاری از گوشی‌های موتورولا که در سال جاری میلادی معرفی شده‌اند از جمله موتو ایکس استایل، موتو ایکس پیور ادیشن، موتو ایکس پلی و نسل سوم موتو جی بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد. وبلاگ رسمی موتورولا نیز نام برخی از گوشی‌های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۴ شامل نسل دوم موتو ایکس پیور ادیشن ویژه‌ی بازار آمریکا، دروید توربو، موتو مکس، نسل دوم موتو ایکس را در کنار نسل دوم موتو جی و موتو جی نسخه‌ی LTE به عنوان دیگر محصولات این برند که در بازارهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا اندروید مارشمالو را دریافت می‌کنند آورده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید این تولیدکننده تنها به نام نسخه‌ی دوم موتو ایکس پیور ادیشن در بازار آمریکا اشاره کرده که نسخه‌ی آنلاک‌شده‌ی این دستگاه است. متاسفانه سخنگوی موتورولا اعلام کرده این بروزرسانی در اختیار کاربران اپراتورهای ورایزن و AT&T قرار نمی‌گیرد که می‌تواند برای دارندگان پرچمداران ۲۰۱۴ موتورولا که نسخه‌ی تحت قرارداد این اپراتورها را خریداری کرده‌اند، خبری بسیار بد باشد.

نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که گوشی‌های موتو جی و موتو ایکس اصلی و هیچ کدام از مدل‌های موتو ای اندروید ۶ مارشمالو را دریافت نخواهند کرد که این موضوع درباره‌ی نسل دوم موتو ای که در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شده کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در حال حاضر، موتورولا چارچوب زمانی مشخصی برای این بروزرسانی‌ها مشخص نکرده؛ ولی به گفته‌ی مسئولان این کمپانی طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. به نظر شما موتورولا در انتخاب گوشی‌هایی که به اندروید مارشمالو بروزرسانی می‌شود تصمیم درستی اتخاذ کرده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات