اضافه شدن پشتیبانی از کروم‌کست و بسیاری ویژگی‌های جدید به سرویس Google Photos

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
در ماه مه گوگل از سرویس جدید Google Photos پرده برداشت و توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. این سرویس تمامی ویژگی‌های سازمان‌دهی، ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری را دارد و اساس طراحی آن نیز حفظ حریم خصوصی کاربران بوده است. امروز گوگل با استفاده از این پتانسیل ویژگی‌های بیشتری را نیز برای سرویس خود معرفی کرد.
تبلیغات

سرویس عکس گوگل بسیار پرطرفدار شده و با استقبال گسترده‌ی علاقمندان مواجه شده است. این اپلیکیشن در بین ۱۰ اپلیکیشن برتر iOS دیده شده و بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه اندرویدی نیز نصب شده است.

حالا گوگل امکان پشتیبانی از کروم‌کست را برای این سرویس اضافه کرده و می‌توان لیبل‌هایی را نیز به آلبوم‌های عکس اضافه کرد. همچنین امکان اضافه کردن دوستان و افراد فامیل برای ایجاد تغییر در آلبوم‌ها نیز در ماه‌های آینده به آن اضافه خواهد شد.

زمانی که بر روی شبکه‌ی وای‌فایی هستید که با کروم‌کست شما مشترک است، آیکونی بر روی اپلیکیشن عکس دیده می‌شود که با کلیک بر روی آن و کلیک بر روی عکس موردنظر می‌توانید عکس را بر روی صفحه‌‌نمایش ببینید.

همچنین این سرویس از یادگیری ماشینی برای لیبل‌گذاری بر روی عکس ها بهره می‌برد تا بتوانید با تایپ لغتی خاص عکس‌های مرتبط را در آلبوم خود بیابید.

اما ویژگی جذاب در ماه‌های آینده اضافه خواهد شد. شما می‌توانید به آلبوم‌های خود افراد دلخواهتان را اضافه کنید تا آن‌ها نیز بتوانند به آلبوم‌ها عکسی اضافه کنند. در صورت اضافه شدن عکس، تمامی اعضای آلبوم اعلانیه‌ای دریافت خواهند کرد. به علاوه اشتراک‌گذاری آلبوم‌ها در پلتفرم‌های مختلف همانند اندروید و iOS به خوبی کار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات