پنجمین نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران (TADAEX) برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران (Tadaex)، با آثار بیش از۳۰ هنرمند ایرانی و  بین‌المللی از کشورهایی مانند هلند، اتریش، آلمان، کانادا و روسیه برگزار می‌شود.
تبلیغات

در نمایشگاه هنر دیجیتال تهران که به مدت ۷ روز از دهم تا هفدهم مهرماه برپا خواهد بود، علاوه بر نمایش آثار، هفت اجرای صوتی و تصویری، چند سخنرانی و چهار کارگاه برای علاقه‌مندان هنر دیجیتال اجرا می‌شود.  

در این کارگاه‌ها، اساتید شناخته‌شده‌ای از ایران، آلمان و اتریش به تدریس نرم‌افزارهای تخصصی و کاربرد آن در هنر دیجیتال و خلق آثار هنری در قالب رسانه‌های نو خواهند پرداخت.

آثار این نمایشگاه با استفاده از جدیدترین نرم افزار ها طراحی و با به کارگیری تکنیک ها و ابزار مختلف موجود در حوزه هنرهای بین رشته ای و رسانه ای جدید، در قالب چیدمان های تعاملی و ویدیو ارائه می شوند.

نمایشگاه هنرهای دیجیتال

نمایشگاه هنر دیجیتالتهران (تادائکس) با هدف ایجاد فضایی تخصصی و مستقل برای علاقه‌مندان و جستجوگران هنر دیجیتال و برخورداری از فرصت تعامل و تبادل دانش با هنرمندان، استادان و نمایندگان فستیوال‌های بین‌المللی در این حوزه، برپا خواهد شد.

تادائکس که بخشی از آن در این دوره به «زبان شهر» اختصاص دارد، در گالری محسن، پلتفرم داربست و سینما قلهک برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت تادائکس به نشانی www.tadaex.com مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات