نرم افزار پیغام رسان Messages برای اندروید ور معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ایراداتی که به ساعت‌های هوشمند وارد است، نرم‌افزارهای کمی است که برای این ساعت‌ها توسعه داده شده است. ولی این مورد به لطف وجود توسعه‌دهندگان مشتاق در حال برطرف شدن است. نرم افزار Messages یک نرم افزار پیغام رسان است که به تازگی برای ساعت‌های هوشمند توسعه داده شده.
تبلیغات

اگرچه ساعت‌های هوشمند به مراتب کوچکتر از گوشی‌های هوشمند هستند ولی این امر باعث نمی‌شود که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، نرم افزارهایی که این ساعت‌های هوشمند را به گوشی‌ها بیشتر شبیه می کنند، نسازند. یکی از این نرم‌افزارها که برای اندروید ور توسعه داده شده Messages نام دارد که البته از نام آن هم بخوبی مشخص است که چه کاری انجام می‌دهد.

Screenshot 2015 09 23 00.30.28

این نرم افزار دارای یک کیبورد کامل و پیام‌های از قبل تعریف شده است؛ همچنین از ایموجی‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و هر ویژگی‌ معمول دیگری که نرم افزارهای پیغام رسان دارند در Messages وجود دارد.

در حال حاضر دو نرم افزار دیگری که توسط Messages پشتیبانی می‌شوند SMS و Hangouts هستند. این نرم‌افزار دارای کیبورد QWERTY کامل است، ویژگی پیش‌بینی لغات را دارد که برای ساعت‌های هوشمند با نمایشگرهای کوچکشان یک ویژگی مهم  است همچنین از  ایموجی‌ها هم پشتیبانی می‌کند. 

Screenshot 2015 09 23 00.29.54

مخاطبانی (Contacts) که در گوشی‌ هوشمند شما ثبت شده‌اند در این نرم‌افزار هم ظاهر می‌شوند تا براحتی بتوانید از ابزار پوشیدنی هوشمند خود هم پیام ارسال کنید. این نرم‌افزار حتی از هایپر لینک‌ها هم پشتیبانی می‌کند و این لینک‌ها را در مرورگر مخصوص خود باز می‌کند. 

نسخه‌ی کامل این نرم افزار قابلیت‌های قابل تنظیم زیادی دارد؛ ولی نسخه پایه‌ی نرم‌افزار از طریق گوگل پلی قابل دانلود است. این نرم‌افزار با ساعت‌های هوشمند موتو ۳۶۰، Urbane ال‌جی، جی واچ R، ساعت هوشمند هواوی، Smartwatch 3 سونی، زن واچ ایسوس و گیر لایو سامسونگ سازگار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات