فیلیپس اسپیکرهای بلوتوثی خود با نام Izzy را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فیلیپس در طول نمایشگاه IFA 2015 چندین محصول خود را معرفی کرده که اسپیکرهای بلوتوثی Izzy یکی از آن‌ها است. این اسپیکرها قادر به پخش موسیقی از منابع مختلف هستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 همانند بیشتر شرکت‌های سرشناس دنیای تکنولوژی، فیلیپس نیز در نمایشگاه IFA 2015 به معرفی آخرین محصولات خود می‌پردازد. این شرکت از دو اسپیکر بلوتوثی جدید خود با نام‌های Izzy BM5 و Izzy BM50 پرده برداشته که این اسپیکرها به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به ارتباط وای‌فای، از منابع مختلف همانند دیسک‌های سی‌دی و اپلیکیشن‌ها در هر مکانی که قرار داشته باشند، به موسیقی گوش دهند. در حقیقت این اسپیکرها به جای تجهیز به وای‌فای، از بلوتوث برای پخش موسیقی بهره‌مند می‌شود؛ پس تنها نیاز است دستگاه هوشمند خود را با آن جفت کنید.

اسپیکرهای جدید با همکاری شرکت Gibson Innovation طراحی شده‌اند. مدل Izzy BM5 دارای یک درایور ۲٫۵ اینچی و یک پورت کوچک بیس است. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به راحتی قابلیت اتصال به این اسپیکرها را دارند؛ زیرا بر اساس ادعای فیلیپس، برای اتصال به اسپیکرهای بلوتوثی جدید نیازی به هیچ گونه روتر نیست و در هنگام اتصال نیز به پسورد نیاز نخواهد بود. اسپیکرهای Izzy می‌توانند به عنوان یک اسپیکر مجزا مورد استفاده قرار گیرند؛ حتی می‌توان آن‌ها را تا چهار اسپیکر بلوتوثی مجزا متصل کرد. این ایده‌ از آنجایی مطرح شده که شرکت فیلیپس راحتی کاربر را هم در نظر گرفته تا بتوانند در تمامی نقاط از جمله اتاق‌های مختلف خانه و محل کار از آن‌ها استفاده کنند.  

philips izzy speaker 2

 بر اساس ادعای فیلیپس، برد عملیاتی موجود میان اسپیکر مرکزی و اسپیکرهای جانبی بین ۱۰ تا ۱۵ متر است. اسپیکرهای جدید برای کسانی که به دنبال سیستم ساده‌ای هستند تا بتوانند موسیقی‌ خود را در اتاق‌های مختلف پخش کرده و به نرم‌افزارهای خاصی نیاز نداشته باشند مناسب است. قیمت اسپیکرهای Izzy در حدود ۱۳۰ دلار بوده و از ماه اکتبر در فروشگاه ای‌بی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات