سامسونگ برای فراگیر شدن اینترنت اشیا با کمپانی‌های بزرگ همکاری می‌کند (بروز شد)

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که کنفرانس سامسونگ هم اکنون در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ در حال برگزاری است، به نظر می‌رسد بیشتر تمرکز این غول کره‌ای به اینترنت اشیاء معطوف شده و قصد دارد با ارائه‌ی تکنولوژی‌های هوشمند، زندگی راحت‌تری را برای شما فراهم کند. به همین منظور کمپانی‌های بزرگ زیادی با سامسونگ همکاری خواهند کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از معرفی زود‌هنگام گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، به نظر می‌رسد سامسونگ برای ایفا ۲۰۱۵ بیشتر تمرکز خود را روی اینترنت اشیاء گذاشته و در همین زمینه تکنولوژی و دستگاه‌های هوشمندی را معرفی می‌کند. سامسونگ تنها به یک خانه‌ی هوشمند نمی‌اندیشد و قصد دارد با فراگیر کردن اینترنت اشیاء نه تنها محل کار، بلکه شهر محل زندگی شما را نیز کاملا هوشمند و یکپارچه کند.

بر همین اساس و به منظور فراگیر شدن اینترنت اشیاء، کمپانی‌های بزرگ زیادی چون بی‌ام‌و و دی‌لینک با سامسونگ همکاری می‌کنند و گفته می‌شود به زودی شرکت‌های دیگری نیز اضافه خواهند شد. بی‌ام‌و از اینترنت اشیا در خودروهای خود استفاده خواهد کرد. در ادامه سامسونگ بعد از معرفی سرویس Car Mode از همکاری خود با کمپانی مشهور فولکس واگن خبر داد که تکنولوژی انحصاری آنها به نام  Carnet E Remote روی مدل‌های مختلف این برند پیاده خواهد شد. بعد از این می‌توانید با گوشی گلکسی خود خودروی فولکس را ردیابی کرده و به کمک ویژگی میرور، لینک پخش موسیقی را کنترل کرده یا تماس‌ها را پاسخ دهید.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات