با سرویس جدید گوگل سرگرم شده و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا گوگل پس از مدت‌ها از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است. حال غول جستجو ویژگی بسیار جالبی را در سرویس جستجوی خود قرار داده است، بطوریکه می‌توان برای سرگرمی سوالات و پاسخ‌هایشان را که بیشتر جنبه‌ی افزایش اطلاعات عمومی دارند، مطالعه کرد.
تبلیغات

 سرویس جستجوی گوگل این روزها تبدیل به منبعی شده که اغلب کاربران وب در زمان رسیدن به بن بست برای یافتن پاسخ‌های مورد نظر در هر زمینه‌ای به سراغ آن می‌روند. در واقع گوگل را باید مجرایی برای پرسش و دریافت پاسخ‌های مناسب بنامیم، حال آنکه این کمپانی خود با آگاهی از این مساله، سرویسی را در اختیار کاربران قرار داده که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات عمومی خود را افزایش داد. در صورتی که به سرویس جستجوی گوگل سر بزنید و عبارت "I 'm feeling Curious" تایپ کنید، یک باکس شناور را در پایین کادر جستجو ملاحظه خواهید کرد که در قسمت بالای آن سوالی مطرح شده و پاسه مناسب درون باکس مورد نظر به نمایش درآمده است.

در قسمت پایین باکس نیز کلید بزرگ آبی رنگی قرار دارد که روی آن عبارت "Ask Another Question" قرار گرفته که با فشار روی آن می‌توان به سراغ سایر سوالات مطرح شده و اطلاعات مرتبط با آن رفت.

البته باید به این نکته اشاره کرد که این سرویس جدید فقط در حوزه‌ی افزایش اطلاعات عمومی نبوده و می‌توان با وارد کردن عبارات دیگری در زمینه‌های دیگری نیز به افزایش اطلاعات پرداخت. برای مثال "I 'm feeling Wonderfull"  می‌توان شگفتی‌های جهان را دید. همچنین "I 'm feeling Stellar" و "I 'm feeling Doodley" اطلاعاتی را در رابطه با فضا و همچنین نمادهای لوگوی گوگل نمایش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات