کیفیت سرویس پشتیبانی مشتریان اپل همراه با عرضه‌ی اپل واچ افت کرده است

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید منتشر شده توسط StellaService نشان می‌دهند که اپل در نیمه‌ی دوم سال میلادی از نظر کیفیت پشتیبانی از مشتریان خود دچار افت شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نتایج بررسی‌ منتشر شده توسط StellaService نشان از افت نسبی عملکرد سرویس پشتیبانی اپل دارد. اپل در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی جایگاه ۲۵ را در این لیست از آن خود کرده است.

اپل از لحاظ ارسال محصولات و سیاست تعویض و پس گرفتن در جایگاه ۱۴ لیست قرار گرفته است. همچنین باز پس دادن مبلغ توسط اپل نسبت به سایر شرکت‌ها با سرعتی دو برابری صورت می‌گیرد. همچنین سرعت پردازش سفارشات از ۳.۱ روز در سال گذشته به ۲.۶ روز کاهش یافته است. همچنین اپل موفق شده است که هشت ماه پیاپی سفارشات ارسالی توسط سرویس یک روزه‌ی خود را در همان روز تحویل دهد و تاخیری نداشته باشد.

در نقطه‌ی مقابل امتیازات اپل در زمینه‌ی تماس‌های تلفنی، ایمیل و چت کاهش یافته است. اپل غالبا در این موارد امتیازات خوبی را کسب می‌کند اما مدت زمان انتظار برای اتصال به اپراتور در صورت تماس تلفنی از ۳۴ ثانیه در سه ماهه‌ی گذشته به ۶۳ ثانیه رسیده است. به علاوه چت‌ها در ۹۴ درصد مواقع باعث حل مشکل شده‌اند که نسبت به عدد ۹۷ درصد در سه‌ماهه‌ی گذشته، سه درصد کاهش داشته است.

بخشی از این افت به دلیل عرضه‌ی اپل واچ است. عرضه‌ی این ساعت هوشمند باعث شده است که مدت پاسخگویی به تماس تلفنی سه برابر و مدت پاسخگویی به چت شش برابر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات