اچ تی سی ۱۰ میلیون دلار در کمپانی واقعیت مجازی دیجیتال دامین سرمایه گذاری کرد

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون از هدست واقعیت مجازی خود که با همکاری والو توسعه داده، پرده برداشت. با وجود به تاخیر افتادن عرضه‌ی این محصول تا سال آینده میلادی، تایوانی‌ها از فعالیت در این عرصه دست برنداشته و یک سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری را در پلتفرم واقعیت مجازی WEVR متعلق به کمپانی Digital Domain به انجام رسانده‌اند.
تبلیغات

با وجود به تاخیر افتادن عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی که با همکاری والو توسعه یافته، این کمپانی همچنان به فعالیت‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهد. براساس اطلاعات ارائه شده اچ‌تی‌سی یک سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری در پلتفرم واقعیت مجازی WEVR به انجام رسانده است.

سرمایه‌گذاری اچ‌تی‌سی در این کمپانی هنگ‌کنگی، پیتر چو، موسس اچ‌تی‌سی را به عنوان یکی از اعضای اصلی کمپانی دیجیتال دامین قرار داده است. پیتر چو از این پس عنوان مدیر اجرایی کمپانی هنگ‌کنگی را بر عهده خواهد داشت. کمپانی دیجیتال دامین که سابقه‌ی فعالیتی ۲۲ ساله را در کارنامه دارد، تجربه‌ی خوبی در زمینه‌ی واقعیت مجازی کسب کرده است. این کمپانی در ساخت فیلم‌های سینمایی نظیر Iron Man 3، Transformers، Titanic و Tron:Legacy نقش داشته و همچنین در توسعه‌ی بازی‌هایی نظیر Assassin's Creed Unity، Destiny و Halo: The master Chief Collection نیز همکاری کرده است. این کمپانی هنگ‌کنگی از طریق سرمایه‌گذاری در IM360، همکاری با نام‌هایی نظیر Conan O'Brien و Nike را نیز به عنوان تجربیات ارزشمند خود در کارنامه دارد.

در ماه مارس سال جاری، خانم چر وانگ، رئیس هیئت مدیره‌ی اچ‌تی‌سی، جای چو را به عنوان مدیرعامل گرفت و چو از آن پس در آزمایشگاه توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته‌ی اچ‌تی‌سی انجام وظیفه می‌کند. وی در کنار فعالیت در اچ‌تی‌سی، به عنوان مدیراجرایی دیجیتال دامین، روی توسعه‌ی فناوری و استراتژی‌های این کمپانی فعالیت خواهد کرد. یقینا در آینده شاهد فعالیت نزدیک این دو کمپانی با یکدیگر خواهیم بود و احتمالا تاثیر حضور دیجیتال دامین را نیز می‌توان در محصولات مرتبط با واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات