پخش زنده مراسم رونمایی آیفون‌های جدید اپل برای اولین بار در ویندوز

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته اعلام شد اپل به طور رسمی دعوتنامه‌های خود را برای مراسم معرفی آیفون 6 اس در تاریخ 18 شهریور ارسال کرده ‌است. پیش‌تر این مراسم به صورت زنده روی سیستم عامل‌های مک و آی‌او‌اس پخش می‌شد که حالا به نظر می‌رسد این امکان روی ویندوز 10 نیز فراهم شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 بعد از قطعی شدن برگزاری رویداد معرفی آیفون‌های جدید در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) و ارسال دعوتنامه‌ها، مشخص شده این مراسم راس ساعت 10 به وقت محلی (9:30 شب به وقت تهران) در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد و باید منتظر رونمایی از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در این روز باشیم.

applehint

در وب‌سایت رسمی اپل، اطلاعاتی از جزئیات برگزاری این رویداد ارائه شده است. در دعوتنامه‌ی مراسم نوشته شده است:

پیش‌نیازها: برای پخش زنده این مراسم باید از فناوری HLS (پخش زنده روی پروتکل HTTP) اپل استفاده کنید که بدین منظور به یک آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ با مرورگر سافاری 7.0 یا بالاتر، سیستم مک با سافاری 6.0.5 یا بالاتر روی سیستم عامل OS X v10.8.5 یا بالاتر و دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 10 مجهز به مرورگ اج مایکروسافت نیاز دارید. برای پخش زنده از طریق اپل تی‌وی به نسل دوم یا سوم این دستگاه با نسخه‌ی نرم‌افزاری 6.2 یا بالاتر نیاز دارید.

به نظر می‌رسد امسال اپل پخش زنده‌ی مراسم از طریق ویندوز را به برنامه‌ی خود اضافه کرده است. البته محدودیت‌هایی وجود دارد که این مراسم تنها روی سیستم عامل ویندوز 10 با مرورگر اج پخش خواهد شد، ولی بهتر از این است که تاکنون فقط کاربران دستگاه‌های اپل می‌توانستند این رویداد را به صورت زنده تماشا کنند.

این خبر نشان می‌دهد که دیگر نیازی نیست برای تماشای معرفی آیفون‌های جدید اپل دست به دامان اپلیکیشن‌های متفرقه با ویدیو‌های بی‌کیفیت، صدای نامناسب و لگ‌های زیاد داشته باشید. امکان تماشای رسمی این رویداد برای همه امکانپذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات