اپلیکیشن دوربین لومیا برای تلفن‌های غیر لومیا ارائه شد

یک‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ابتدای امسال اعلام شد که اپلیکیشن دوربین لومیا برای تمام ابزارهای مجهز به ویندوز ۱۰ ارائه خواهد شد. اما حالا پیش از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل، این اپلیکیش برای کاربران دیگر گوشی‌های ویندوز فونی منتشر شده است.
تبلیغات

 مایکروسافت قصد دارد تا اپلیکیشن Lumia Camera را برای تمام ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ شامل پی‌سی، تبلت و تلفن‌های ویندوزی، ارائه کند. اما پیش از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برای موبایل‌ها حالا کاربران ویندوز فون ۸.۱ می‌توانند اپلیکیشن دوربین لومیا را دانلود کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

براساس آزمایش‌هایی که کاربران گوشی‌های Ascend W1 هواوی و ATIV SE سامسونگ انجام داده‌اند ظاهرا تمام امکانات Lumia Camera در اختیار تمام تلفن‌های غیرلومیا قرار نمی‌گیرد. استفاده از قابلیت‌هایی مثل تنظیم فوکوس یا زمان نوردهی باعث کرش کردن اپلیکیشن دوربین می‌شوند. انتظار می‌رود این موارد به زودی و در قالب بروز رسانی رفع شوند.

 لومیا کمرا به کاربر امکان سفارشی‌سازی تنظیمات عکاسی را می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین امکانات متنوعی همچون عکاسی HDR که در قالب Rich Capture وجود دارد را ارائه می‌کند و در آن چندین عکس با میزان نوردهی متفاوت گرفته شده و براساس تنظیمات متنوعی ترکیب می‌شوند.

اگر گوشی ویندوز فونی دارید همین حالا نسبت به نصب Lumia Camera اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات