تماشا کنید: خودروی ساخت مهندسان ژاپنی در کیف شما جا می‌شود

یک‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
کنیاکو یائیتو و جمعی از مهندسان ژاپنی در شرکت Cocoa Motors با ساخت خودرویی با وزنی کمتر از ۳ کیلوگرم و با ابعاد یک لپ‌‌تاپ سعی در تغییر طراحی وسائل نقلیه دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مهندسان ژاپنی با ایجاد تغغیر در طراحی خودروها سعی در کوچک‌تر کردن آن‌ها دارند. WalkCar که به عنوان یک خودرو در کیف معرفی شده است به قدری کوچک است که می‌توانید آن را در کیف خود قرار دهید. این وسیله همانند یک برد اسکیت بوده و دارای چهار چرخ است.

این خودرو دارای باتری‌های لیتیومی است و در دو نسخه‌ی داخل و خارج خانه طراحی شده است و وزنی ۲ تا ۳ کیلوگرمی دارد و می‌تواند فردی با وزن ۱۲۰ کیلوگرم را نیز حمل کند.

با مایل شدن به سمت مسیری که می‌خواهید در آن حرکت کنید، می‌توانید این خودرو را کنترل کنید. سرعت این خودرو به ۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با ۳ ساعت شارژ می‌تواند مسیری ۱۱.۲ کیلومتری را طی کند.

کوکوآ موتورز پیش فروش واک‌کار را از مهر ماه آغاز خواهد کرد و امیدوار است با استقبال خوبی نیز مواجه شود. این دستگاه هر چند یک هاوربورد نیست اما بسیار جذاب بوده و کنترل آن نیز بسیار ساده است. در ویدئو زیر می‌توانید این خودرو را در حال کار ببینید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات