واعظی: طرح ترابردپذیری شماره ها راهکار مناسبی برای بهبود کیفیت تجربه مشتریان است

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات در صفحه کلوب خود گفت که افزایش کیفیت و کاهش قیمت در حوزه تلفن ثابت و تلفن همراه در کشور موضوع مهمی است که باید برای آن راهکار مناسب اندیشید. وی طرح ترابردپذیری شماره‌ها را یکی از مهم‌ترین این راهکارها قلمداد کرد.
تبلیغات

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب، مهمترین راهکارهای عملی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی در حوزه تلفن همراه و ثابت را فراهم کردن شرایط مختلف برای ایجاد رقابت بین اپراتورها عنوان کرد و از دو طرح وزارت ارتباطات برای مهیاشدن این هدف خبر داد. وی گفت:

در حوزه تلفن همراه، طرح ترابردپذیری شماره ها که امکان تغییر اپراتور را بدون تغییر شماره ممکن می کند، راهکار مناسبی است که مشترکان و کاربران را به سمت اپراتوری می کشاند که بهترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد راهکار رفع مشکلات تلفن ثابت نیز اضافه کرد:

طرح دریافت پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) در دستور کار است که با توجه به تجربه جدید، اقدام به ثبت نام از شرکتهای متقاضی و در ادامه بررسی توانمندی‌های فنی و مالی این شرکت‌ها اجرایی شد و در مجموع از میان شرکتهای متقاضی، ۷ شرکت دارای شرایط شدند که در هفته دولت پروانه این شرکت‌ها صادر و اعطا می شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات