سامسونگ مراسم خود در جریان IFA 2015 را ۱۲ شهریور برگزار می‌کند

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برخلاف سنت همیشگی پنجشنبه‌ی هفته‌ی پیش نسل جدید فبلت خود را به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی کرد. اما این کمپانی نمایشگاه آیفا را فراموش نکرده و مراسمی را در تاریخ ۱۲ شهریور ماه برگزار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود طی آن شاهد معرفی ساعت هوشمند دایره‌‌ای این کمپانی یا همان گیر اس 2 باشیم.
تبلیغات

با وجود معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس طی مراسمی که پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته برگزار شد، سامسونگ برخلاف سنت همیشگی پرچمداران خود را پیش از آیفا معرفی کرد. اما این بدین معنی است که کره‌ای‌ها در برلین حضور نخواهند داشت؛ چراکه سامسونگ کنفرانسی را در تاریخ ۱۲ شهریور ماه برگزار خواهد کرد که به احتمال فراوان در آن شاهد معرفی ساعت هوشمند دایره‌‌ای سامسونگ خواهیم بود.

علاوه بر نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ که مبتنی بر تایزن خواهد بود، در این نمایشگاه شاید شاهد معرفی یک تبلت جدید نیز از سوی کمپانی باشیم. گیر اس 2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که از فرم‌فکتور مستطیل شکل بهره نخواهد برد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این ساعت را باید حاشیه‌ی چرخان آن خواند که بنابر اطلاعات ارائه شده برای تسهیل کار با این ساعت طراحی شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده از گیر 2، این ساعت ساختار باریک با بهره‌گیری از فریم آلومینیومی خواهد داشت و بند‌های آن نیز از جنس سیلیکون خواهد بود. به نظر می‌رسد در این مراسم سامسونگ‌ بندهایی را با رنگ‌های متنوع برای ساعت هوشمندش معرفی خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات