نسخه تجاری Skype برای ابزارهای همراه در راه است

یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
برنامه Skype یک پلتفرم ارتباطی قابل اعتماد در سطح بین المللی است که بسیاری از شرکت ها و افراد امور تجاری و حساس خود را با این برنامه انجام می دهند. حالا، دو ماه پس از آنکه شرکت مایکروسافت نسخه تجاری برنامه‌ی Skype را رونمایی کرد، این شرکت چند روز قبل اعلام کرد که نسخه همراه، مخصوص سیستم‌عامل های اندروید و iOS این برنامه در حال آماده‌سازی است.
تبلیغات

از جمله خصوصیات این برنامه سازگاری با بسته‌ی آفیس این شرکت، امکان ارسال پیام های گروهی، پیام های ویدئویی، تماس‌هایی تا 250 نفر و ویدئو کنفرانس است. نسخه همراه Skype دارای داشبوردی مرکزی است که به کمک آن کاربران می توانند به جستجو در بین اطلاعات تماس پرداخته یا ملاقات های آتی را بررسی کرده و به آن پاسخ دهند؛ همچنین می توانند به پیام های آرشیو شده نیز دسترسی داشته باشند. از این گذشته، به کمک دکمه های بزرگتر بر روی صفحه‌نمایش برنامه و تماس های ویدئویی تمام صفحه، برقراری تماس با افراد به مراتب ساده تر خواهد شد.

این برنامه تا حدود زیادی آماده عرضه است. Skype در حال حاضر مشغول جذب کسب و کارهایی است تا آنها را در فاز آزمایشی برنامه خود شرکت دهد. مدیران IT سازمانی می توانند تا پیش از 17 اوت، حداکثر تا هشت تن از کارکنان خود را (چهار نفر برای سیستم عامل iOS و چهار نفر برای اندروید) در سایت www.skypepreview.com ثبت نام کنند. به محض اینکه در اواخر سال برنامه در دسترس قرار گیرد، کاربران می بایست Lync 2013 را داشته باشند - ابزاری که این برنامه بر اساس آن توسعه یافته است - تا بتوانند این سامانه را آزمایش کنند.

مهمترین برنامه‌ی پیام‌رسانی که این روزها استفاده می کنید چیست؟ Skype چه سهمی در امور روزمره‌ی کاری یا شخصی شما دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات