سامسونگ تبلتی با صفحه نمایش 18.4 اینچی معرفی می‌کند

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به انجام کارهای بعضا عجیب شهره است، در حالی که این شرکت به همان دلیل در گذشته مورد انتقاد قرار گرفته است اما نمی‌توان از موفقیت‌هایی مانند معرفی سری نوت که در ابتدا عجیب بودند، به راحتی عبور کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ این بار در دنیای تبلت‌ها قصد دارد تا دست به ابتکاری جدید بزند.
تبلیغات

سامسونگ در ابتدای معرفی سری نوت خود مورد انتقادات و بعضا طعنه‌های زیادی از طرف رقبا قرار گرفت اما موفقیت این سری باعث شد تا فبلت‌ها جای مناسبی در بازار گوشی‌های هوشمند برای خود دست و پا کنند. این بار نیز آن طور که از شواهد پیدا است سامسونگ قصد انجام این کار در دینای تبلت‌ها را دارد. همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، تبلتی با نام SS-18.4 دارای صفحه نمایشی ۱۸.۴ اینچی است که اگر به صورت رسمی معرفی شود با اختلاف محسوسی از سایر گزینه‌های موجود بازار، بزرگ‌تر خواهد بود.

این تبلت‌ها توسط شرکت باربری هوایی دهلی منتقل و ثبت شده‌اند. ارزش این بسته‌ی هفت عددی از تبلت‌ها ۳۵۶۰ دلار است که به طور تقریبی ارزش هر کدام در حدود ۵۰۸ دلار خواهد بود. البته این مقدار ارزش تمام شده برای سامسونگ است و به طور قطع قیمت فروش بیشتر از آن خواهد بود.

به علاوه در لیست نیز مشاهده می‌شود که این دستگاه‌ها پس از آزمایش نابود می‌شوند تا از فاش شدن آن‌ها جلوگیری شود.

samsung large tab

متاسفانه عکسی از این تبلت منتشر نشده است و با توجه به این که این دستگاه پس از آزمایش نابود خواهد شد، به احتمال زیاد عکسی از آن نیز در آینده منتشر نخواهد شد. البته طراحان و سازندگان طرح‌های مفهومی انتظار می‌رود در روزهای آینده براساس حدس‌ و گمان رندرهایی از این تبلت را منتشر کنند.

تصور تبلتی با صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی بسیار سخت است. همان طور که در زمان معرفی اولین گوشی از سری نوت سامسونگ صفحه نمایش آن نسبت به استانداردهای موجود بسیار بزرگ‌تر بود، این تبلت نیز از بزرگ‌ترین گزینه‌های موجود بازار نیز بسیار بزرگ‌تر است. با توجه به این که به نظر می‌رسد سامسونگ در روز ۲۲ مرداد ماه تبلتی را در کنار گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ معرفی کند، باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد معرفی تبلتی ۱۸.۴ اینچی در آن روز خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ اگر تبلت ۱۸.۴ اینچی توسط سامسونگ معرفی شود، می‌تواند موفقیتی در بازار تبلت‌ها کسب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات