آدیداس با قراردادی ۲۳۹ میلیون دلاری Runtastic‌ را خریداری کرد

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
آدیداس برای گسترش دامنه فعالیت‌های خود در زمینه ابزارهای پوشیدنی هوشمند سلامتی و نرم‌افزارهای کنترل سلامتی تصمیم شرکت Runtastic را که در زمینه نرم‌افزارهای سلامتی و تولید ابزارهای سلامتی به محبوبیت دست یافته را به ارزش ۲۳۹ میلیون دلار خریداری کرد.
تبلیغات

شرکت خدمات فیتنس موبایلی Runtastic‌ در قراردادی به ارزش ۲۳۹ میلیون دلار به آدیداس فروخته شد. این شرکت در سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را در اتریش آغاز کرد و ابزارهای پوشیدنی سلامتی آن به همراه نرم‌افزارهای سلامتی این شرکت به شدت محبوب شدند.

نرم‌افزار موبایل این شرکت بیش از ۷۰ میلون کاربر دارد و ۱۴۰ میلیون بار دانلود شده است. این شرکت نرم‌افزارهای متعددی در زمینه سلامتی ارائه کرده و به تازگی نرم‌افزار سلامتی را در زمینه واقعیت مجازی برای آکیولس ریفت طراحی کرده است.

  رانتستیک دفاتر خود را در سان‌فرانسیسکو و اتریش حفظ خواهد کرد و توسعه نرم‌افزار سلامتی خود را ادامه خواهد داد.  ظاهرا برخی ویژگی‌های جدید  مهم قرار است در آینده نزدیک  به این نرم‌افزار اضافه شود.

فلورین گشواندتنر مدیر عامل و بنیان گذار این شرکت می‌گوید:

ایده‌ها، محصولات و بهینه‌سازی‌های زیادی وجود دارد که در حال کار روی آن‌ها هستیم و قصد نداریم به این زودی دست از کار بکشیم. هر دو شرکت باور داریم که به کمک هم می‌توانیم سبد محصولات منحصر بفرد و بدون مشابه دیگری را برای جامعه کنونی کاربران و مشتریان جدید خود مهیا کنیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات