شیائومی لقب بزرگ ترین عرضه کننده‌ی گوشی هوشمند در چین را از اپل پس گرفت

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
عمر فرمانروایی اپل به عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌ کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین بسیار کوتاه بود؛ چراکه بار دیگر شیائومی بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند این کشور را در اختیار گرفت.
تبلیغات

شیائومی بار دیگر عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند را در چین از اپل باز پس گرفت. بنابر گزارش منتشر شده توسط کانالیس (Canalys) تولید کننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند یا همان اپل چین بار دیگر رتبه‌ی اول را از نظر سهم گوشی‌های عرضه شده به بازار تصاحب کرد. این کمپانی موفق شده تا در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی با در اختیار داشتن ۱۵.۹ درصد از گوشی‌های عرضه شده، بر رتبه‌ی نخست تکیه بزند. علاوه بر شیائومی، هواوی دیگر کمپانی چینی نیز از فرصت استفاده کرده و با گذر از اپل خود را به رتبه‌ی دوم رسانده است. هواوی با کسب ۱۵.۷ درصد در رتبه‌ی دوم و  اپل در رتبه‌ی سوم قرار دارد. در میان پنج عرضه کننده‌ی برتر باید به نام سامسونگ و ویوو نیز اشاره کرد.

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمندی نظیر می نوت، کمپانی شیائومی را در مسیر دست یافتن به رتبه‌ی نخست یاری کرده است. IDC پیش بینی کرده که بازار بکر چین دیگر مثل گذشته نبوده و در آینده‌ی نزدیک کمپانی‌ها با رقابتی شدید سعی خواهند کرد تا سهم یکدیگر را در این بازار با ارائه‌ی محصولات رقابتی تصاحب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات